Gå til innhold

Playstation 3 forhåndsbestilling


henrikr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei igjen!

 

Har nå dobbelsjekket dette med rette vedkommende nok en gang og det

stemmer som jeg sa til deg i første mail.

 

Bestillingene av PS3 sendes ut fra oss slik at de er på lokalt postkontor

den 23. mars. (forbeholdt at det ikke skjer en naturkatastrofe ol.)

 

Så da ser det ut til at vi kan gi Elkjøp/Lefdal en velfortjent ros, og at Alastor hadde rett hele tiden. (Dog vil muligens halve PS3-Norge rævkjøre deg om dette viser seg å ikke stemme ;) )

 

Fanatikere, fanatikere - ro eder ned!

Lenke til kommentar

Flotte greier, noe annet hadde i grunnen vært litt underlig. Vi som har bestilt spill og liknende fra nettbutikker vet jo godt at det er vanlig å sende disse ut noen dager i forveien slik at man får det til lansering. (Noen ganger også en dag eller to før lansering). Hvorfor det skulle være anderledes denne gangen er ikke godt å si. Flott å høre at butikkene holder hva de lover. :)

Lenke til kommentar

Er vel egentlig ikke så rart med tanke på at, når du ringer kundeservice, får snakke med Random Gry som vet lite om det meste.

 

Mens han som svarte på mail sa:

Har nå dobbelsjekket dette med rette vedkommende nok en gang og det

stemmer som jeg sa til deg i første mail.

 

Satser på å ha den på fredagen. :thumbup:

Lenke til kommentar

enhver nettbutikk med respekt for seg sjølv sender ut varene et par dager på

forhånd slik att varene kommer fram til lanseringsdagen. Det skapet positiv blest rundt nettbutikken og kundane vil kjøpe att ved ein seinare anledning.

 

eg antat att ved ein så stor lansering som playstation3 så vil dei fleste prøve og levere på dagen den 23.mars...

Lenke til kommentar

Hva om nettbutikken ikke får inn varene før 23 mars? Eller kanskje dagen før? Da makter de ikke å få levert konsollen til den 23 mars. Etter som jeg forstod på mpx.no så fikk de ikke inn konsollen før 23. mars. Men dette kan være noe som support fyren/dama tror? hvem vet..

Lenke til kommentar
Rart at de sier noe helt annet når man ringer kundeservice. Jaja.. tror jeg stiller meg utenfor elkjøp jeg.

8135489[/snapback]

Etter hva jeg har blitt fortalt både på elkjøp/lefdal er at det ikke vil bli solgt en eneste Ps3 fra butikk på lanseringsdag

Lenke til kommentar

javel ja. Men jeg har pratet med den lokal elkjøp og expert sjappa og de får inn konsoller den 23 mars. Expert vil nok ha solgt ut bare på forhåndsbestillingene, men de får allikevel inn konsollen. Og elkjøp butikken her regnet med å få mellom 10 og 15 ps3 konsoller. De fikk inn 5 wii konsoller.

Lenke til kommentar
javel ja. Men jeg har pratet med den lokal elkjøp og expert sjappa og de får inn konsoller den 23 mars. Expert vil nok ha solgt ut bare på forhåndsbestillingene, men de får allikevel inn konsollen. Og elkjøp butikken her regnet med å få mellom 10 og 15 ps3 konsoller. De fikk inn 5 wii konsoller.

8135739[/snapback]

Ja det er noe dritt med folk som svarer på ting de ikke veit noe om

(mener de jeg prata med)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...