Gå til innhold

Playstation 3 forhåndsbestilling


henrikr

Anbefalte innlegg

Det jeg synes er morsomt er hvor mange teorier som lages ut av så lite info som i det hele tatt er gitt ut ang når elkjøp vil sende ut maskinen.

 

Er det så FANTASTISK vanskelig å tro at man skal få maskinen på lanseringsdagen da? Er det en GOD grunn til at elkjøp ikke skal få til det?

 

Er det slik at elkjøp med vilje vil være drittsekker og sende ut varen slik at dere IKKE får den på fredagen?

 

Nei det er jo ikke det. Det er jo virkelig ikke det.

 

Elkjøp sender ut varene slik at de skal komme fredagen, med mindre posten selv klarer å forsinke forsendelsen til akkurat deg.

 

Og trenger vi da diskutere noe mer?

8128141[/snapback]

 

Tror ikke du har leste hele forum threaden. Ta deg god tid å les. Det er mange som har vært i kontakt med Elkjøp (deriblant meg) som sier at den først vil bli sendt 23. mars. Så anbefaler deg neste gang å lese.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, men på elkjøps kundesenter så sitter det en hel haug med folk. Og det er ikke alltid at alle får alle beskjeder, og da kan feilmeldinger skje.

 

Dermed gjelder det å bruke hodet, og tro på det som er mest sannsynlig av 2 motstridende meldinger - og det er at man får dne på releasedag med mindre posten roter det til.

Lenke til kommentar
Enig, men på elkjøps kundesenter så sitter det en hel haug med folk. Og det er ikke alltid at alle får alle beskjeder, og da kan feilmeldinger skje.

 

Dermed gjelder det å bruke hodet, og tro på det som er mest sannsynlig av 2 motstridende meldinger - og det er at man får dne på releasedag med mindre posten roter det til.

8128174[/snapback]

 

Det er nok ikke to motstridende meldinger, heller 50.

Lenke til kommentar

Elkjøp

 

Kjeden starter forhåndsbestilling av PS3 i dag, de har begynt å ta bestillinger på tre forskjellige pakkeløsninger.

 

Alle pakkene inkluderer en PS3 med 60 gigabyte harddisk, en håndkontroll, spill og en Blu-ray-film.

Med ett spill koster pakken 5995 kroner.

Med to spill koster pakken 6490 kroner.

Med to håndkontroller, tre spill og en Blu-ray-film koster pakken 7795 kroner.

 

Alle som forhåndsbestiller hos Elkjøp vil få sin PS3 på den lanseringsdatoen 23. mars. I tillegg vil det være 1500-2000 PS3-konsoller å få kjøpt i Elkjøp-butikkene for de som bare stiller seg i kø.

 

http://forbruker.no/digital/tester/spill/article1663598.ece

Lenke til kommentar

Kundene våre forventer seg noe ekstra rundt lanseringer. Denne gangen har vi laget Playstation 3 pakker som kunden kan reservere på vår hjemmeside. Sine forhåndsreserverte pakkeløsninger får de levert på lanserings dag 23. mars, forklarer Hegerlund.

 

http://media.huginonline.com/plsql/try/pr_...sage_id=1107801

 

 

De som bestiller PS3 via nettbutikken til Elkjøp, vil få maskinen utlevert på lanseringsdagen om litt over tre uker.

 

http://web3.aftenbladet.no/underholdning/s...ticle418792.ece

Endret av gitarfreak
Lenke til kommentar

Da har jeg pratet med den lokal elkjøp butikken. De er usikker på hvor mange de får og hadde generelt lite peiling. Jeg ringte også elkjøp online kundeservice, og spurte nårtid de ville få inn maskinene. Det var fortsatt usikkert, men de håper på å få dem inn ett par dager før. De vil da sende de så snart de får dem inn, men de kunne liksågodt få inn maskinene den 23. mars.

 

Pratet også med Mpx.no, hvor jeg har bestilt, og de sa at de vil få ps3'ene inn den 23.mars og de var usikker på om de klarte å få sendt all samme dagen :( . Så det ser ut som om jeg kommer til å campe utenfor elkjøp ;) Så da får jeg kanskje 2 ps3'er om jeg ikke makter å avbestille den jeg har på mpx.no etter at jeg kommer tilbake fra elkjøp.

Lenke til kommentar
Da har jeg pratet med den lokal elkjøp butikken. De er usikker på hvor mange de får og hadde generelt lite peiling. Jeg ringte også elkjøp online kundeservice, og spurte nårtid de ville få inn maskinene. Det var fortsatt usikkert, men de håper på å få dem inn ett par dager før. De vil da sende de så snart de får dem inn, men de kunne liksågodt få inn maskinene den 23. mars.

 

Pratet også med Mpx.no, hvor jeg har bestilt, og de sa at de vil få ps3'ene inn den 23.mars og de var usikker på om de klarte å få sendt all samme dagen :( . Så det ser ut som om jeg kommer til å campe utenfor elkjøp ;) Så da får jeg kanskje 2 ps3'er om jeg ikke makter å avbestille den jeg har på mpx.no etter at jeg kommer tilbake fra elkjøp.

8134841[/snapback]

 

uff da...har bestilt fra mpx sjølv...viss dei som forhåndbestiller fra elkjøp nå, får den raskere enn oss som har bestilt for nesten ett år sida blir eg litt halv irritert..;)

Lenke til kommentar
Jupp! Jeg har spurt tidligere og da sa de at de(Mpx.no) ville sende ett par dager før den 23.mars. Men om det stemmer at de ikke får inn konsollene før den 23. mars så rekker de ikke det. Kommer til å ringe i neste uke for å spørre igjen ;)

8135144[/snapback]

 

yess, gjer det...gje oss ein statusrapport når du veit meir..:)

 

hadde virkelig belaga det meste på den helga..;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...