gakkgakk_-_ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 ringte posten i dag for å høre om det var noen mulighet for at den kunne komme i dag.. men der hadde de ingen anelse om hvor pakken befant seg. og den forsendelsen som min ps3 var i var allerede ankommet bodø, så hvis ikke min pakke var registrert ankommet i bodø på sporingssiden så var det vist desverre en mulighet for at den måtte etterlyses Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Da var maskinen i hus, fra cdon.com. Har heldigvis fri i hele dag, så dette blir moro. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Har hatt sporadisk sms ild ein kamerat og meg imellom i dag. Null søvn på den karen i natt, fikk netopp eit bilde av herligheten på mobilen Mannen er glad, og eg er misunneligrig som faen Endret 23. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 mala: Det finnes visst mange konsoller tilgjengelig rundt rundt om kring. Et spontankjøp er jo ikke å forakte. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 mala: Det finnes visst mange konsoller tilgjengelig rundt rundt om kring. Et spontankjøp er jo ikke å forakte. 8218003[/snapback] Skal faktisk innover i byen her no, vel by og by. Blir nesten sjokkert om det ikkje er noen PS3 å oppdrive i og med at landet renner over av konsoller. Meeeen...nei blir ikkje noe kjøp i dag Eller Lenke til kommentar
ysto Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Nå er pakka registrert i Kr.sand. Posten bruker å komme ca kl13 her i Grimstad. Har et lite håp. Skal på skolen nå fra 12-14, kommer til å kjøre av veien når jeg skal hjemover tenker jeg, kjempespent Lenke til kommentar
DarkFame Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Nå er pakka registrert i Kr.sand. Posten bruker å komme ca kl13 her i Grimstad. Har et lite håp. Skal på skolen nå fra 12-14, kommer til å kjøre av veien når jeg skal hjemover tenker jeg, kjempespent 8218250[/snapback] Du kan hente den idag helt til postkontoret stenger, slik at selv om den kommer fram etter kl. 13 kan den komme fram senere på dagen og du kan bruke referanse nummeret på postkontoret for å hente pakka. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jepp, det gjorde jeg med Wii-en min. Pakka var sporet på postkontoret klokka 07:00 den dagen, men av en eller annen grunn så fikk jeg ingen henteseddel. Derfor tok jeg referansenummeret med til postkontoret og henta Wii-en selv. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Venter fortsatt på at det skal ringe på døra... Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Postmannen ringte meg på mobilen kl 12 idag... fikk ikke levert pakka eller levert lapp i postkassa. Fikk heldigvis kollinummeret så jeg kan plukke den opp etter jobben Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Da var PS3 i hus ENDELIG!!! Lenke til kommentar
DarkFame Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 PS3 i hus her også, men litt kjipt med den HDMI handshaking bugen som mange sliter med. Det er nok ikke PS3 sin feil, men Intels flotte HDCP system. Vi får håpe det er mulig løse problemet ved hjelp av firmware update. Noen andre som har opplevd problemer? Sjekk ut for å se en demo av problemet. Lenke til kommentar
scph-_____ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) lyst til og høre en utrolig kjip histore?.Here goes. Jeg fikk hentelapp med oppkrav på ps3 og motorstorm idag . blir jo selvfølgelig overlykkelig. muttern kjører meg ned til postkontoret og jeg går bort til disken og leverer lappene. Dama kommer med en stor eske og en polstret "envelope"(husker jo ikke hvordan envelope skrives på norsk) hun ber meg trekke kortet og jeg drar kortet og opp på displyet til kortleseren kommer følgende melding:"FOR STORT BELØP" jaha tenkte jeg jeg har jo nok penger på konto så det er ikke problemet: Så kommer jeg på at jeg har ungdoms konto og får ikke beltalt eller tatt ut mer en 1000kr. så her sitter jeg og stirrer på motorstorm som jeg ikke får brukt og "ber" om at de pengene pappa la inn på mutterns konto er kommet inn i morgen sånn at vi kan hente ps3'en i morgen. hvis ikke de pengene er å mutterns konto i morgen må jeg vente til mandag Endret 23. mars 2007 av scph-_____ Lenke til kommentar
DarkFame Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 lyst til og høre en utrolig kjip histore?.Here goes. Jeg fikk hentelapp med oppkrav på ps3 og motorstorm idag . blir jo selvfølgelig overlykkelig. muttern kjører meg ned til postkontoret og jeg går bort til disken og leverer lappene. Dama kommer med en stor eske og en polstret "envelope"(husker jo ikke hvordan envelope skrives på norsk) hun ber meg trekke kortet og jeg drar kortet og opp på displyet til kortleseren kommer følgende melding:"FOR STORT BELØP" jaha tenkte jeg jeg har jo nok penger på konto så det er ikke problemet: Så kommer jeg på at jeg har ungdoms konto og får ikke beltalt eller tatt ut mer en 1000kr. så her sitter jeg og stirrer på motorstorm som jeg ikke får brukt og "ber" om at de pengene pappa la inn på mutterns konto er kommet inn i morgen sånn at vi kan hente ps3'en i morgen. hvis ikke de pengene er å mutterns konto i morgen må jeg vente til mandag 8223562[/snapback] får du ta ut maks 1000 kr i måneden eller om gangen? hvis ikke er det bare å ta ut 1000 kr. seks ganger. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) lyst til og høre en utrolig kjip histore?.Here goes. Jeg fikk hentelapp med oppkrav på ps3 og motorstorm idag . blir jo selvfølgelig overlykkelig. muttern kjører meg ned til postkontoret og jeg går bort til disken og leverer lappene. Dama kommer med en stor eske og en polstret "envelope"(husker jo ikke hvordan envelope skrives på norsk) hun ber meg trekke kortet og jeg drar kortet og opp på displyet til kortleseren kommer følgende melding:"FOR STORT BELØP" jaha tenkte jeg jeg har jo nok penger på konto så det er ikke problemet: Så kommer jeg på at jeg har ungdoms konto og får ikke beltalt eller tatt ut mer en 1000kr. så her sitter jeg og stirrer på motorstorm som jeg ikke får brukt og "ber" om at de pengene pappa la inn på mutterns konto er kommet inn i morgen sånn at vi kan hente ps3'en i morgen. hvis ikke de pengene er å mutterns konto i morgen må jeg vente til mandag 8223562[/snapback] Du kunne jo gått i banken og tatt ut penger der da... Sånne regler gjelder som regel kun minibankuttak og når man drar kort i butikk... Endret 23. mars 2007 av Icywiz Lenke til kommentar
scph-_____ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 greia er at banken hadde allerede stengt Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Banker overfører ikke penger fra konto til konto i helgene, du må nok vente til mandag Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Men, kanskje banken er oppe i morgen? Så du kan få tatt ut penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå