Gå til innhold

Playstation 3 forhåndsbestilling


henrikr

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mail fra komplett i dag om at PS3 er sendt og på vei. Ligger nå i Stokke :)

 

Heisann,

 

Vi vil gjøre vårt beste slik at man har den hos seg på lanseringsdatoen. Alt det avhenger av når produsenten kan ha de boksene hos oss.

8207392[/snapback]

 

 

Når bestilte du? Jeg bestilte fra komplett.no 18.august, men har ikke hørt noe fra de. Sendte de en mail på søndag og spurte om konsollen ble sendt 23. eller om jeg skulle få den 23. Det kunne de ikke svare på, det kom an på når de fikk den.

 

Tror aldri jeg kommer til å være så nervøs for å se i postkassa som til fredag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wtf, ble sendt fra komplett i går kveld sto det på sida deres. Når jeg sjekker posten står det kun dette:

 

21.03.07  18.57  MOTTATT DATA OM SENDING  3241 SANDEFJORD

 

Noen andre som har bestilt fra komplett som har kommet lenger med pakka si?

8210476[/snapback]

 

22.03.07 00.44 MOTTATT DATA OM SENDING 3241 SANDEFJORD

 

Det stod det helt til 13.31 i dag:

 

22.03.07 13.31 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

 

Så da kommer den nok til Kr.sand i kveld, og grimstad i morgen :thumbup:

 

Fikk Motorstorm og Fight Night Round 3 i posten i dag, så gleder meg skikkelig nå :w00t:

Lenke til kommentar
Min vart sendt fra bergen klokka 11.30 i dag, så eg har den garantert i morgen viss ikkje traileren skulle kjøre av vegen eller noko, gud forby..;)

 

bestilte alt i samme pakke så regner med MS og F1 ligger oppi der og..

8211042[/snapback]

 

Huff, har du bestilt deg F1. Har det her, og må bare si at det var noe av det dårligste jeg har sett på lang tid. Ikke for å være negativ eller noe sånt, men hadde du fått byttet det, så gjør det! Du skulle sett ansiktene på oss når vi fyrte opp F1 første gangen. Det var liksom "Å, herregud. Dette ser ut som et middels PS2-spill." :(

 

Men Motorstorm ble jeg imponert over. Det var knallbra, og uten tvil det beste lanseringsspillet. Tror det kan være rimelig gøyalt online :)

Lenke til kommentar
Min vart sendt fra bergen klokka 11.30 i dag, så eg har den garantert i morgen viss ikkje traileren skulle kjøre av vegen eller noko, gud forby..;)

 

bestilte alt i samme pakke så regner med MS og F1 ligger oppi der og..

8211042[/snapback]

 

Huff, har du bestilt deg F1. Har det her, og må bare si at det var noe av det dårligste jeg har sett på lang tid. Ikke for å være negativ eller noe sånt, men hadde du fått byttet det, så gjør det! Du skulle sett ansiktene på oss når vi fyrte opp F1 første gangen. Det var liksom "Å, herregud. Dette ser ut som et middels PS2-spill." :(

 

Men Motorstorm ble jeg imponert over. Det var knallbra, og uten tvil det beste lanseringsspillet. Tror det kan være rimelig gøyalt online :)

8211091[/snapback]

 

eg har vært formel 1 entusiast siden 2000 og har kjøpt hvert eneste formel 1 spill til playstation siden 2001, eg setter ikkje samme krav til grafikk som deg kansje, men gameplay og handling er mykje viktigere enn grafikk..eneste eg håper på er att rumble kommer tilbake sidan eg ser på det som den eneste bakdelen med formel 1 spill til ps3 per i dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...