Gå til innhold

Playstation 3 forhåndsbestilling


henrikr

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt uten å være registrert på elkjøp.no, slik at jeg ikke kan logge inn å sjekke status. Vil jeg likevel få en mail med sporingsnummer når den blir sendt?

8197153[/snapback]

lurer egentlig på det samme, da jeg også har besilt uten en "bruker" på elkjop.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bestilt uten å være registrert på elkjøp.no, slik at jeg ikke kan logge inn å sjekke status. Vil jeg likevel få en mail med sporingsnummer når den blir sendt?

8197153[/snapback]

lurer egentlig på det samme, da jeg også har besilt uten en "bruker" på elkjop.no

8197207[/snapback]

 

Jeg tror ikke vi får det, jeg har ikke fått det tidligere når jeg har bestilt fra nettsiden dems. Men jeg fikk mail fra Elkjøp idag som nevnt litt tilbake i postene her...

Lenke til kommentar
Hva? Noen jeg ikke har fått med meg?

8198798[/snapback]

 

Tja, cdon sendte den i posten i dag, og med normal postgang bør det være sjanse for å få den 22. mars. Det ser ut som det er andre nettbutikker som også har gjort det samme, så det er bare å krysse fingrene. :cool:

8198835[/snapback]

Tenkte på det med gratis Bond-film...

Lenke til kommentar
Hvor stor er sjansen for at det faktik er igjen en Playstation 3 rundt tolv tiden på fredag? Bor i Oslo og tenkte jeg skulle dra i lunsjpausen til Elkjøp på Lørenskog. Hmmm....Skeptisk :ermm: [på at det er noen igjen]

8199195[/snapback]

Tror nok Elkjøp blir tømt først siden de kjører den til 5.499 kr. med en film... sjansen for at Spaceworld har en igjen er nok mye større.

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt uten å være registrert på elkjøp.no, slik at jeg ikke kan logge inn å sjekke status. Vil jeg likevel få en mail med sporingsnummer når den blir sendt?

8197153[/snapback]

lurer egentlig på det samme, da jeg også har besilt uten en "bruker" på elkjop.no

8197207[/snapback]

 

Sendte mail til elkjøp og spurte:

 

Hei og takk for din henvendelse

 

Din bestilling blir sendt fra oss i morgen 22.03.07, postens sporingsnummer har vi ikke før etter kl. 1700.

Ring gjerne vårt Kundesenter på tlf: 815 32 000 i morgen ettermiddag.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

 

Vennlig hilsen

Unn

Elkjøp Kundesenter

www.elkjop.no

815 32 000

 

Forstår det sånn at vi ikke får mail, så vi må evt. ringe og spørre etter sporingsnummeret. Vil gjerne ha det, slik at jeg kan printe ut hentelappen istedet for å få den i posten.

 

Men hvor er lageret til elkjøp? Hvis det er på østlandet, har jeg ikke sjans i helvete å få pakken min på fredag, da jeg bor i Bergen. Det ville isåfall vært et logistisk underverk fra Posten sin side...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...