Orpheus Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har fått sansen for dette bandet i det siste, spesielt etter å ha hørt et par sanger på "Heartbeat", som jeg pleier å se på når jeg husker det Noen andre her som deler min mening? Et par sanger jeg virkelig liker: You Really Got Me Waterloo Sunset All Day And All Of The Night Elsker sånn gammel rock Lenke til kommentar
CherryCola Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 The Kinks er digg, sjekk også ut Lola og Destroyer, nydelige sanger.. PS. Med Hjartet På Rette Staden er også digg.. Lenke til kommentar
Sandmarken Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Litt seint å delta... Nesten ingen som deler vårt syn på musikk Something else by the kinks er den beste cden Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Fikk tak i The Ultimate Collection etter å ha hørt Living On A Thin Line i en episode av Sopranos. Lekkert Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kinks ekke verst. Var blant et av mine store band da jeg var inne i "60-talls bølgen" med Beatles, Stones og de gutta der Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Fikk tak i The Ultimate Collection etter å ha hørt Living On A Thin Line i en episode av Sopranos. Lekkert 9596420[/snapback] Ja, det samlealbumet er et veldig bra utgangspunkt. Første jeg hørte av The Kinks Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 My makeup is dry and it clags on my chin Im drowning my sorrows in whisky and gin The lion tamers whip doesnt crack anymore The lions they wont fight and the tigers wont roar La-la-la-la-la-la-la-la-la-la So lets all drink to the death of a clown Wont someone help me to break up this crown Lets all drink to the death of a clown Lets all drink to the death of a clown ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå