RedZpider Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 jeg lurer på når man får UB tillegg og hvor mye man før etter hvilke tider og dager? såvidt jeg har forstått er at man får UB tillegg hvis har jobbet et visst antall timer i uka og jeg tror det er noe som det her: Hverdager fra kl 16.00 eller 18.00 = 21 kr + vanlig timelønn Lørdager fra 13.00 = 42 kr + vanlig timelønn Lørdager fra 18.00 = 84 kr + vanlig timelønn Søndager og helligdager = 100% av vanlig timelønn + vanlig timelønn stemmer dette eller? jeg har nå begynt å jobbe fra 18.00 - 24.00 og har hørt at jeg ikke skal få noe tillegg.. syns dette var rart. hvis jeg allikevel egentlig skal få tillegg, har arbeidsgiver rett til å nekte meg det uten avtale? jeg er 19 år, jobber på ica og har 108 kr i timelønn for de som lurte. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg får ub tillegg, er ikke så langt i fra den skalaen din tror jeg, men får det bare i jula, somrene da jeg jobber i gj. snitt over 12 timer pr/u. Jobber du mye eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå