Sweet Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei Sitter her med K750i min og er generelt fornøyd med tlf, unntatt en ting.. det er altfor altfor liten innbox på den.. har 1 gig eksternt minnekort, så burde vel kunne h aplass til noen fler? noen som vet om det er mulig å øke størrelsen på innboxen før jeg må begynne å slette meld? takk for svar. Lenke til kommentar
cascas Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det skal være mulig, søk på "Remove the SMS-storage limit" på google så finner du nok noe Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 ja googla, men da må jeg ha SETool og en spesiell kabel? Lenke til kommentar
j_e Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 unlock.no. på en k700i tror jeg det var fikk de plass til 4000 sms men det var ikke anbefalt å ha mere en 200 sms på mobilen for den ble treg. jeg har en motorola v3x og jeg har 450 sms på mobilen og det går fint har ikke noe problemer med mobilen. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 ja googla, men da må jeg ha SETool og en spesiell kabel? 8119101[/snapback] Ja i hvert fall må du "hacke" telefonen din. Du har ingen enkel måte og gjøre innboksen større. Dessverre . . . Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 skulle gjerne hatt større innboks på min W810i, men merker etter bare ca. 190 meldinger at innboksen er treig å navigere i. så hvis jeg "hacker" den så det blir plass til 1000 eller så tror jeg det kan bli et helvete. synd ikke sony ericsson kan fikse dette gjennom en programvareoppdatering. K800i har jo tross alt plass til 1000 meldinger i innboksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå