Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanlig å komme under forspillet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
erhm.. sjønte ikke helt? altså når du sitter å drikker?

8118732[/snapback]

Jepp.. Vorspielet før en fest ;)

Siden dette er postet i "Sex og Samliv"-kategorien, så er det vel kanskje noe annet det er snakk om her?

Men det skrives kanskje forspill, og ikke vorspiel?

Lenke til kommentar

8118732[/snapback]

Siden dette er postet i "Sex og Samliv"-kategorien, så er det vel kanskje noe annet det er snakk om her?

8118749[/snapback]

vorspiel er vel etter en fest?

men altså, du sitter å drikker, så får du orgasme? eller når du kliner med noen? eller?

beskriv nå litt bedre :)

Lenke til kommentar

8118732[/snapback]

8118749[/snapback]

vorspiel er vel etter en fest?

men altså, du sitter å drikker, så får du orgasme? eller når du kliner med noen? eller?

beskriv nå litt bedre :)

8118836[/snapback]

Kan virke som om du har vært på et vorspiel nettopp?

Vorspiel er før en fest

Nachspiel er etter en fest

Jeg snakker om vorspiel/forspill før sex

Lenke til kommentar

Nachspiel er etter en fest. Jeg lurte seriøst på om trådstarter snakka om å få ejakulasjon under et vorspiel, altså den lille alkoholholdige festen man har med venner før man drar ut på byen. "Forspill" er et mye bedre beskrivende ord.

Se hva ordboka sier:

vorspiel [få®sjpil] -et, - selskapelig sammenkomst før en større fest e.l. (t. forskj. fra nachspiel)

Lenke til kommentar

Bra folk sporer av her da. Tror ikke trådstarter vil diskutere alkohol her i denne tråden.

Jeg kan formulere spørsmålet hans en gang til:

"Er det normalt å komme/få orgasme under forspillet, tenker på det før sex, klining, kose osv. før man begynner med pulingen?"

svar på det, og forstår dere ikke hva jeg (dvs. han da) mener, så ikke bry dere å svare.

Lenke til kommentar

Vel, det er viktig å benytte seg av riktige begreper når man skal diskutere om noe. Du sporer jo av tråden selv ved å kun gjenta det trådstarter sier. Han har endra til riktig begrepsbruk nå, så da er alt i orden. Unødvendig å komme på etterskudd med en repetisjon.

La oss diskutere videre om emnet nå. Jeg tror det er noe man må evt trene seg opp til. En liten idé er å ejakulere vha runking litt før selve samleiet, for da kan man holde på lenger. Det optimale er å trene seg opp til å "holde seg" selv, da.

Lenke til kommentar
Vel, det er viktig å benytte seg av riktige begreper når man skal diskutere om noe. Du sporer jo av tråden selv ved å kun gjenta det trådstarter sier. Han har endra til riktig begrepsbruk nå, så da er alt i orden. Unødvendig å komme på etterskudd med en repetisjon.

8118957[/snapback]

Alvorlig talt. Med en gang jeg skjønte at tråden kunne misforstås, skrev jeg et nytt innlegg, slik at en hver normalt oppegående person skulle skjønne hva jeg mente.

perpyro og christopher909 skjønte dette!

Jeg vil si det er svært unødvendig av deg å komme med utdraget overfor, der du misbruker moderatorstillingen din til for å få siste ordet, kun for å vise at du har "rett", og deretter presisere det "christopher909" gjorde rett før deg; "Svar on topic!".

...og, ja, jeg ser ironien i mitt innlegg

Lenke til kommentar

Aah, nå sjønte jeg det..

Og nei har ikke nettop vært på vorspiel, bare litt trett..

Og om det er normalt? joda, om man ikke er så veldig vandt til det kan det vel være normalt? men om det er det jeg nå trur du mener, så er jeg nokk ikke klasifisert til å svare på det, siden jeg bare er 17 år og siden det aldri har skjedd med meg..

men lykke til trådstarter :)

Lenke til kommentar

Poenget med å mane til endring av emnetittelen om enn subtilt var nettopp for å unngå flere misforståelser. Selv om noen skjønner det, er det ikke sikkert at alle gjør det. Et repetisjonsinnlegg med en uhøflig tone er ikke å foretrekke, og det påpekte jeg.

Hold dere on-topic nå.

Ikke kommenter dette innlegget, send PM

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...