Mr.Anki Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har greid å slette "papirkurven" fra skrivebordet Hvordan får jeg den tilbake?? mvh Anki Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Kan prøve med denne lille fixen.. egentlig er det for å fjerne recycle bin fra skrivebordet, men finnes også en måte å gjenopprette på her. http://www.annoyances.org/exec/software/rb_ren Endret 9. mars 2007 av ArcticIce Lenke til kommentar
Phone Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Du kan søke etter papirkurv på pc'en. Så slenger du snarveien over på skrivebordet.Det ser ikke like bra ut slik, men det går greit. Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 På datadoktoren på dinside er det en som spurte om dette. Der stp det hvordan man skulle gjøre det. Sånn gjør du det: Måten du får tilbake søppelkassa på er egentlig enkel og grei: Høyreklikk på skrivebordet og velg Tilpass fra menyen. Da får du opp et vindu som heter Tilpass utseende og lyder. I venstremargen på dette viduet er det en oppgave som kalles Endre skrivebordsikoner, klikk denne. Nå skal du ha fått opp nok et lite vindu: Ikoninnstillinger for skrivebord, og alt du trenger gjøre her er å huke av foran Papirkurven og trykke OK - med dette skal den igjen være å finne på skrivebordet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Var det i Vista eller XP? Edit: Fikk det til nå.. takker Endret 15. mars 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Noen som vet hvordan jeg får den tilbake på Win Vista? Har akkurat samme problemet ;-( Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Denne tråden er feilposta og høyrer heime i Programvare under Windows-kategorien. Vennligst les Retningslinjene for denne kategorien i sticky. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg