Andre1980 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Har en del problemer med lyd og video i Windows Vista 32-bit. Om jeg så mye som skifter vindu, eller oppretter en ny fane i explorer så begynner lyden å hakke... uansett hva jeg foretar meg på pcen så hakker lyden fordømt mye... Om andre oppgaver driver på i bakgrunnen, ja så hakker også videoen. PCen min virker som om den er en maskin ifra midten av 90-tallet når det gjelder video og lyd. Samtidig kan jeg kjøre kraftige og tunge programmer som fungerer fint i Vista... men altså lyd og video er ræva. Jeg kjører Windows Vista Home Premium 32-bit og har en Intel Pentium 4 3,6Ghz prosessor, 2GB RAM, Radeon X600 og Creative Audigy ZS lydkort, med nyeste drivere. Dette skjer uansett hvor jeg spiller musikken ifra... uansett hvilket program, uansett hvilken harddisk... Noen som har vært borti samme problem, eller vet en løsning? ************LØST! Skiftet fra Wave Out til APIO og etter dette fungerte det fint************ Endret 10. mars 2007 av godonnet Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ny driver lagt ut i dag.. http://us.creative.com/support/downloads/ Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Ny driver lagt ut i dag.. http://us.creative.com/support/downloads/ 8118647[/snapback] Ja jeg vet det... og jeg har allerede oppgradert... men har samme problemet... dette gjelder generelt over alle programmer i vista... Virker på en måte som om lyd er aller siste prioritet på hva pcen driver på med... nå det burde vært første. Lenke til kommentar
RobertSo Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Har du sjekket oppgavebehandling? Er det noe som stjeler for mye ressurser der? Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Har du sjekket oppgavebehandling? Er det noe som stjeler for mye ressurser der? 8119532[/snapback] Jada har sjekket det... ingenting som tar alle/mye ressurser.. Jeg har også en Celeron laptop med 512 mb ram hvor det samme sviver glatt på... vurderer å gå tilbake til XP... burde fått krevd pengene tilbake... Får jo ikke brukt maskinen til det jeg bruker den mest til med dette møkkasystemet... Men hvis noen har noen tips så hadde det vært fint... og ja jeg har sjekka at jeg har kapasitet/kraft nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå