macba Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har massevis av virus og har tenkt å bare reformatere pcen. Orker ikke å slite med å prøve å fjerne alt virus driten. Men blir alt av virus borte etter jeg har installert windows på nytt? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ja, men det kommer like fort tilbake om du ikke tar et tak selv etterpå. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har massevis av virus og har tenkt å bare reformatere pcen. Orker ikke å slite med å prøve å fjerne alt virus driten. Men blir alt av virus borte etter jeg har installert windows på nytt? 8118064[/snapback] Post en Hijackthis-logg mens du tenker over om du skal formatere eller ei Lenke til kommentar
macba Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Ja, men det kommer like fort tilbake om du ikke tar et tak selv etterpå. 8118069[/snapback] Jaja, så når jeg formaterer går alt av virus bort. Supert Har massevis av virus og har tenkt å bare reformatere pcen. Orker ikke å slite med å prøve å fjerne alt virus driten. Men blir alt av virus borte etter jeg har installert windows på nytt? 8118064[/snapback] Post en Hijackthis-logg mens du tenker over om du skal formatere eller ei 8118170[/snapback] Nei, ville bare vite om alt av virus blir borte når jeg formaterer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå