Gå til innhold

Legge ut nyheter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du noe system fra før?

Hvis du har alledrede kan du jo bare kjøre en mysql spørring,

først lager du en table som heter news, så kjører du denne koden på siden! (Husk å sjekke om user er admin først da! :) )

PHP

$title = mysql_real_escape_string = $_POST['title'];

$body = mysql_real_escape_string = $_POST['body'];

mysql_query("INSERT INTO news SET title = $title, body = $body");

Så lager du bare to tekstbokser med navnene title og body, og bruker en annen kommando for å hente ut news igjen!

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar

vill helst ha noe som er litt sikkert :)

men testet det på en test server jeg har å jeg fulgte alle innstruksjonene men funker alikevell ikke.

får opp mldinga

Warning: require_once() [function.require-once]: Unable to access ./skins/default.skin.php in /web/www/frac/users/t/(mittdomenet)/cutenews/index.php on line 42

Warning: require_once(./skins/default.skin.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /web/www/frac/users/t/mitt domenet/cutenews/index.php on line 42

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required './skins/default.skin.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear:/web/www/include') in /web/www/frac/users/t/mitt domenet/cutenews/index.php on line 42

Lenke til kommentar

Ja, du må huske å bruke den relative adressen.

Hvis du har cutenews i mappen cutenews, og siden du vil ha cutenews på i mappen over cutenews, så blir det include('cutenews/show_news.php');

og ikke include('http://domene.as/cutenews/show_news.php');

:)

Lenke til kommentar

Du lager en kategori, gir nyheten en kategori, og lager en side som bare viser den kategorien (ikke nyheten) ved hjelp av veiviseren under "Options".

Edit: Et par skrivefeil, bytta ut nyheten med kategorien.

Endret av Kagee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...