Øyvind Skogseide Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei! Eg har nVIDIA nFORCE 2 400 ULTRA chipset på hket mit. Nå eg har i headset så er det nesten bare lyd i høgre høgtalaren og ikkje i venstre... Det er FORFERDELIG irriterende... Så, jeg lurte på om noken her visste ka eg kunne gjera me saken...(Held på og dø nåe eg hørre på musikk, spele osv...) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Slik som jeg forstår det skjer dette kun ved bruk av headsettet ditt? Da dreier deg seg mest sannsynlig om kontaktfeil. Har selv veldig dårlig erfaring med å "operere" headset. Prøv med et annet å se om problemet vedvarer. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Oops.... Glømte å sei da... Det skjer ikkje med headsettet når eg har da kobla i Ipoden... Bare i pcen, så eg tvila på at det er problemet. Skal til å re-innstallere driverane til hovedkortet no, skal sei i fra om det endrar seg... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Om det er en driver du bør reinstalere ville jeg tatt den til lydkortet, ikke hovedkortet. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Kanskje litt toskete av meg å poste denne tråden i det heile tatt... Ropte visst ULV ULV! Før eg sku ha gjort... Beklagar. Eg sletta drivaren og re-innstallerte han og no virkar alt (glad) Takk til du som giddet å bruke litt tid på å svare Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hehe, bare hygggelig! Godt det ordnet seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå