Gå til innhold

Ipod nano noe å unne seg?

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på om noen her har gode eller dårlige erfaringer med Ipod Nano? Lønner det seg heller å kjøåe sanDisc?

Er det mye feil på nanoen? Går de fort isykker ? Og er det dyrt å få reparert de når de første har blitt ødelagt ??

Takk for all svar. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Ligg unna både ipod og sandisk, trust me :D

Kom heller med noen kriterier for hva du trenger spiller til, så skal jeg anbefale en ordentlig en.

Lenke til kommentar
Ligg unna både ipod og sandisk, trust me :D

Kom heller med noen kriterier for hva du trenger spiller til, så skal jeg anbefale en ordentlig en.

8117718[/snapback]

Skal vel egentlig bare bruke den til å høre på musikk, men det er så deilig med en så fin ipod.. :p Lønner det seg da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

/me gir opp og rømmer tilbake til abi. dritlei av å forklare ting på nytt når det står det samme i så mange steder. Halve norge løper rundt med ipod og portapro, har prøvd å styre folk inn på bedre spor på forumet her men antallet ipod/sansa fanboys er for digert til at det er verdt det. :nei:

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Captain Ødegård, kan du starte å faktisk begrunne det du sier? Etter hva jeg har sett av deg, skriver du bare drit om iPod og diverse andre spillere uten å si en dritt om hvorfor...

On topic: iPod Nano er en mp3-spiller som varierer veldig fra person til person om de liker den eller ikke. Jeg personlig liker bedre Creative sin Zen V, bedre form synest jeg.

iPod Nano:

nano_green.jpg

Creative Zen V

20060621-creative-zen-v-plus.jpg

Det spørs litt hvor mp3-spilleren skal oppholde seg når du bruker den. Jeg har Creative'n hengede rundt halsen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Captain Ødegård, kan du starte å faktisk begrunne det du sier? Etter hva jeg har sett av deg, skriver du bare drit om iPod og diverse andre spillere uten å si en dritt om hvorfor...

On topic: iPod Nano er en mp3-spiller som varierer veldig fra person til person om de liker den eller ikke. Jeg personlig liker bedre Creative sin Zen V, bedre form synest jeg.

iPod Nano:

nano_green.jpg

Creative Zen V

20060621-creative-zen-v-plus.jpg

Det spørs litt hvor mp3-spilleren skal oppholde seg når du bruker den. Jeg har Creative'n hengede rundt halsen...

8118402[/snapback]

da burde du lese "hva synes du on ipod" tråden, der gir jeg alle begrunnelser nødvendig

Lenke til kommentar

Hei

Selv liker jeg ikke ipod av en merkelig grunn.

Min MP3 spiller er en Sony-NW-HD5 har vel hat den i 2 år tror jeg, aldri hatt noen problemer med den.

Så hvis du skal ha noe nytt så anbefaler jeg Sony for deg..

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke kjøpt meg en ipod, da man blir tvunget til å bruke itunes/ephpod etc etc.. Har selv hatt ipod i 1,5 år. Har og hatt trøbbel med firmware som tullet seg flere ganger, men det er mulig at jeg kun var uheldig på dette punktet.

Jeg vil nok aldri kjøpe meg en må3spiller av apple igjen. Desverre har jeg ingen kjenskap til andre merker, så kan ikke anbefale deg noe. Lykke til ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...