LinnKatrine Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Lurer på om noen her har noe erfaring med nye Ipod Nano. Vurdere å kjøpe, men har hørt at det kan skje mye feil på den, og at den blir fort ødelagt?! Burde jeg invistere i en sånn ? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg ville heller kjøpt en SanDisk Sansa e280. Billigere for mer lagringsplass, bedre batteritid, videofunksjonalitet og du slipper å bruke et program for å legge over musikk. Du bare bruker Utforsker. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Feilpostet https://www.diskusjon.no/index.php?showforu...3&s=hardware.no Du kan finne uendelig mange erfaringer med ipod der. Lenke til kommentar
LinnKatrine Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg ville heller kjøpt en SanDisk Sansa e280. Billigere for mer lagringsplass, bedre batteritid, videofunksjonalitet og du slipper å bruke et program for å legge over musikk. Du bare bruker Utforsker. 8117615[/snapback] Hmm, okei.. Hva ligger prisen på på den da ? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 hmm. jeg har en ipod nano.. den funker fint den.. men bare 1gb på min da.. ikke så mange sanger.. men det er en helt kurrantmp3 spiller. Syns den er flott jeg eneste som er litt teit er at den lades ut fort og at det følger bare med usb kabel.. må lade gjennom data liksom.. kan jo kjøpe en sånn ledning, men det er litt teit syns jeg da Lenke til kommentar
LinnKatrine Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 hmm. jeg har en ipod nano.. den funker fint den.. men bare 1gb på min da.. ikke så mange sanger.. men det er en helt kurrantmp3 spiller. Syns den er flott jeg eneste som er litt teit er at den lades ut fort og at det følger bare med usb kabel.. må lade gjennom data liksom.. kan jo kjøpe en sånn ledning, men det er litt teit syns jeg da 8117637[/snapback] Hmm, okei. Men har øreproppene lett for å bli dårlige, og er det bra lyd i den ?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 De som følger med suger. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Hmm, okei.. Hva ligger prisen på på den da ? 8117624[/snapback] Du får den i flere størrelser. Jeg ville kjøpt denne. 8 gb. edit: Jeg har 6 gb, men 8 gb koster nesten det samme nå. Endret 9. mars 2007 av Frichassé Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 hmm. jeg har en ipod nano.. den funker fint den.. men bare 1gb på min da.. ikke så mange sanger.. men det er en helt kurrantmp3 spiller. Syns den er flott jeg eneste som er litt teit er at den lades ut fort og at det følger bare med usb kabel.. må lade gjennom data liksom.. kan jo kjøpe en sånn ledning, men det er litt teit syns jeg da 8117637[/snapback] Du har ikke den "nye", mener at den ikke kommer i mindre enn 2gb. (Hvis din ikke er i aliminium er den nok den "gamle".) De nye har bedre batteri. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 hmm. jeg har en ipod nano.. den funker fint den.. men bare 1gb på min da.. ikke så mange sanger.. men det er en helt kurrantmp3 spiller. Syns den er flott jeg eneste som er litt teit er at den lades ut fort og at det følger bare med usb kabel.. må lade gjennom data liksom.. kan jo kjøpe en sånn ledning, men det er litt teit syns jeg da 8117637[/snapback] Du har ikke den "nye", mener at den ikke kommer i mindre enn 2gb. (Hvis din ikke er i aliminium er den nok den "gamle".) De nye har bedre batteri. 8118207[/snapback] nei, jeg trenger ikke det nyeste jeg fikk min for et år siden, og den ene øreproppen bleødelagt og falt av.. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 nei, jeg trenger ikke det nyeste jeg fikk min for et år siden, og den ene øreproppen bleødelagt og falt av.. 8120728[/snapback] Enig i det. Jeg har også den "gamle", og den duger helt fint den. Jeg synes den ser penere ut enn de nye aluminiumsgreien, men batteritiden burde nok vært bedre, men det er til å leve med. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 jeg ville mye heller kjøpt creative zen... mye bedre enn ipod! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 jeg ville mye heller kjøpt creative zen...mye bedre enn ipod! 8136683[/snapback] Jeg synes Sandisken er bedre enn Creativen. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Les denne hvis du vil ha iPoden billigere: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...st=0&p=8144512& Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå