Gå til innhold

Erfaringer med Ipod Nano?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville heller kjøpt en SanDisk Sansa e280.

Billigere for mer lagringsplass, bedre batteritid, videofunksjonalitet og du slipper å bruke et program for å legge over musikk. Du bare bruker Utforsker.

8117615[/snapback]

Hmm, okei.. Hva ligger prisen på på den da ?

Lenke til kommentar

hmm. jeg har en ipod nano.. den funker fint den.. men bare 1gb på min da.. ikke så mange sanger.. men det er en helt kurrantmp3 spiller. Syns den er flott jeg ;) eneste som er litt teit er at den lades ut fort og at det følger bare med usb kabel.. må lade gjennom data liksom.. kan jo kjøpe en sånn ledning, men det er litt teit syns jeg da :thumbdown:

Lenke til kommentar
hmm. jeg har en ipod nano.. den funker fint den.. men bare 1gb på min da.. ikke så mange sanger.. men det er en helt kurrantmp3 spiller. Syns den er flott jeg ;)  eneste som er litt teit er at den lades ut fort og at det følger bare med usb kabel.. må lade gjennom data liksom.. kan jo kjøpe en sånn ledning, men det er litt teit syns jeg da :thumbdown:

8117637[/snapback]

Hmm, okei.

Men har øreproppene lett for å bli dårlige, og er det bra lyd i den ??

Lenke til kommentar
hmm. jeg har en ipod nano.. den funker fint den.. men bare 1gb på min da.. ikke så mange sanger.. men det er en helt kurrantmp3 spiller. Syns den er flott jeg ;)  eneste som er litt teit er at den lades ut fort og at det følger bare med usb kabel.. må lade gjennom data liksom.. kan jo kjøpe en sånn ledning, men det er litt teit syns jeg da :thumbdown:

8117637[/snapback]

Du har ikke den "nye", mener at den ikke kommer i mindre enn 2gb. (Hvis din ikke er i aliminium er den nok den "gamle".) De nye har bedre batteri.

Lenke til kommentar

8117637[/snapback]

Du har ikke den "nye", mener at den ikke kommer i mindre enn 2gb. (Hvis din ikke er i aliminium er den nok den "gamle".) De nye har bedre batteri.

8118207[/snapback]

nei, jeg trenger ikke det nyeste jeg :hrm: fikk min for et år siden, og den ene øreproppen bleødelagt og falt av..

Lenke til kommentar
nei, jeg trenger ikke det nyeste jeg :hrm:  fikk min for et år siden, og den ene øreproppen bleødelagt og falt av..

8120728[/snapback]

Enig i det. Jeg har også den "gamle", og den duger helt fint den. Jeg synes den ser penere ut enn de nye aluminiumsgreien, men batteritiden burde nok vært bedre, men det er til å leve med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...