Bamsemumsen Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hellu folkens. Jeg har brukt denne siden for å finne A Stranger til Thieves Guild-questet Taking Care of Lex, men.. ja, jeg finner ham ikke. Her lett og lett, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Tror kanskje CDen er fucked up, men det er lite sannsynlig. Spiller på X360. Han skal befunne seg i Abandoned House, denne Strangeren, den grønne markøren viser tydelig at han ER der inne, men.. så er han ikke det. What to do?
Robert. Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hvis jeg husker riktig skal han være i et lite gjesterom i andre etg.
Bamsemumsen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Han skal være, og den grønne markøren bekrefter det. Meeen.. gjett hva, HAN ER FAENMEG IKKE NOE STED I ANVIL! :S
Dvil Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Han skal være, og den grønne markøren bekrefter det. Meeen.. gjett hva, HAN ER FAENMEG IKKE NOE STED I ANVIL! :S 8117737[/snapback] Han pleier å være på slottet hele dagen til ca kl 1800.Sitter og ser på countessen.Pleier å være i huset tidig morgen og på kveldstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå