Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

pubertet - hva skjer.


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Gjest Guest

hei jeg er 14 år og har noen få spørsmål. jeg har noe hår på kuken, men ikke så mye, ikke noe under armene, og for ikke noe sæd når jeg runker for orgasme.

jeg har ikke fått noe ny stemme, jeg har hørt jeg har fått litt rar stemme noen ganger, men ikke lang tid, jeg er ganske overvektig kan dette skyldes noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei jeg er 14 år og har noen få spørsmål. jeg har noe hår på kuken, men ikke så mye, ikke noe under armene, og for ikke noe sæd når jeg runker for orgasme.

jeg har ikke fått noe ny stemme, jeg har hørt jeg har fått litt rar stemme noen ganger, men ikke lang tid, jeg er ganske overvektig kan dette skyldes noe?

8117516[/snapback]

For at vi skal si om det overvektige teller må du si oss høyden og vekten.

 

Jeg som er 13år er i puberteten, har vært det siden jeg var 12. Jeg er ferdig med stemmeskifte, og du får det etterhvert. Hår under armene kommer også, men jeg har :) Så bare vent :)

Lenke til kommentar

Slapp av, sannsynligvis så er det ikke noe galt med deg i det hele tatt. Puberteten kommer når det kommer, uavhengig av alder og størrelse. Når det gjelder rekkefølgen på hårvekst og stemmeskifte osv. så varierer det også fra menneske til menneske.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Jeg veier rundt 65 kilo, og for 2 årsiden var jeg rundt 1.40 nok til og kjøre jap spaceshot på tusen fryd, er ikke helt sikker, kanskje jeg er rundt 1.45 - 1.50.

Lenke til kommentar
Jeg veier rundt 65 kilo, og for 2 årsiden var jeg rundt 1.40 nok til og kjøre jap spaceshot på tusen fryd, er ikke helt sikker, kanskje jeg er rundt 1.45 - 1.50.

8117560[/snapback]

For to år siden var jeg 1.47 nå er jeg 1.70 :) Veier 70kg åsså. Ganske rart da det bare merkes sånn 55 kg. Kompisene mine sier jeg kødder. noen som vet hvorfor ?

Lenke til kommentar
Jeg veier rundt 65 kilo, og for 2 årsiden var jeg rundt 1.40 nok til og kjøre jap spaceshot på tusen fryd, er ikke helt sikker, kanskje jeg er rundt 1.45 - 1.50.

8117560[/snapback]

men jeg trur ikke overvektighetn din har mye å gjøre ? Trener du ? fotball,basket, volleyball, svømming ?

Lenke til kommentar
Jeg er 1.70, 60kg og syltynn!

Må være muskler da? :innocent:

 

Sæden kommer når den kommer, når den kommer så skulle du ønske du ikke fikk det, for det gjør at du må ha papir/do i nærheten, så ikke stress...

 

 

Marius

8118206[/snapback]

Det er sant :( Men bare vent .. det kommer sikkert noen hår her og der til slutt !

Lenke til kommentar
Jeg er 1.70, 60kg og syltynn!

Må være muskler da? :innocent:

 

Sæden kommer når den kommer, når den kommer så skulle du ønske du ikke fikk det, for det gjør at du må ha papir/do i nærheten, så ikke stress...

 

 

Marius

8118206[/snapback]

 

lol, kaller du deg tynn? :ohmy:

 

Jeg rekker 175 på strømpelesten, og veier 54 :yes: Har hverken muskler eller fett, men ikke sånn flattrykt og tynn likosm...

 

On topic: :)

Jeg mener ikke å være frekk, men det har seg sånn at mange som er overvektige er sent ute i puberteten. Flere overvektige i klassen min har lyse stemmer og ingenting hår eller noe. Dette er ikke ren tilfeldighet, men jeg aner ikke hva som er den konkrete grunnen til hvorfor overvektige (gutter) er sene :hmm:

 

Uansett, du trenger ikke bekymre deg over utviklinga. Den kommer, er bare å ta tiden til gode. Nyt barndommen som best du kan. Hadde jeg hatt den gamle stemmen min nå, hehe, så skulle jeg sunget og skreket så mye jeg kunne :D

 

Jaja, du får ha lykke til da:) Håper det ordner seg for deg og ikke ta deg nær hvis noen mobber deg for å være sen. Hev deg over deres nivå^^

Lenke til kommentar
Jeg er 1.70, 60kg og syltynn!

Må være muskler da? :innocent:

 

Sæden kommer når den kommer, når den kommer så skulle du ønske du ikke fikk det, for det gjør at du må ha papir/do i nærheten, så ikke stress...

 

 

Marius

8118206[/snapback]

 

lol, kaller du deg tynn? :ohmy:

 

Jeg rekker 175 på strømpelesten, og veier 54 :yes: Har hverken muskler eller fett, men ikke sånn flattrykt og tynn likosm...

8118499[/snapback]

 

Tynn, tynnere, tynnest.... Jeg får/har alltid hørt at jeg er syltynn, men selfølgelig det fins tynnere folk her i verden... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...