PatSharpX Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg skal ha en ny skjerm om ca en måned. Må dessverre kvitte meg med den gode game crt skjermen grunnet ommøblering Så jeg vil ha en LCD skjerm som er egnet til spilling. Spiller mye cs 1.6. Så lav responstid er ett poeng. Har ikke lyst til å bruke så alt for mye penger, helst ikke noe mer enn 3500,- men kan gå høyere hvis det er ett poeng. Skjermen skal helst være over 19" Har sett litt på Samsung Syncmaster 226BW er den noe tess eller burde jeg gå for en annen? Takker for tips. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ville lest litt i den store 226bw tråden som er her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=707623&hl= Har nettopp vært i samme dilema som deg og jeg gikk for samsungen, grunnet veldig god omtale. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) oki takk, hva syns du om den? EDIT: etter å ha lest litt i den tråden og snakket med en venn av meg som har den så blir det nok den skjermen. Er litt rart at komplett skal ha nesten 4000,- for den, mens du får den for 3299,- andre steder. Endret 9. mars 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har ikke fått den ennå men regner med den kommer i morgen, kom til bergen idag morges. Kan skrive litt om hva jeg syns om skjermen men har nok ikke så masse å sammenligne med da jeg bare har en gammel 17" LCD skjerm. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Har fått den nå og må bare si at den er STOR Har fått prøvd den i noen timer og må si at jeg er fornøyd. Masse innstillingsmuligheter, og lite backlightbleeding. Trodde at den gamle dell skjermen hadde lite backlightbleeding, men jaggu tok jeg feil. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Ok, så bra. Da blir det nok den når jeg får neste lønning Kanskje 2 til og med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå