spydex1 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Hei. har noen problemer med et nettverk. Tar in signal fra et hus 30 unna meg, og har fått noen problemer nå. for to dager siden jeg kunne jeg koble til helt vanlig, surfe på nett osv. og igår kunne jeg game wow bare men alt annet funka ikke, men var jeg hedlig kunne jeg surfe i 1 min, men likevel om jeg ikke kunne surfe HELE tia så funka WoW. Men idag derimot får jeg Ingen forbindelse. Altså det ikonet med Gul Varseltrekant. Men jeg er inne på netverket. Har også merka noen ganger at det har plutselig starta og dette in og ut. signalet. Har slått av alle Antivirus firewalls osv, dette skjedde bare plutselig ? kan været ha noe å si ? Det største problemet er vel å få ip adresse. står ofte fast på Henter Nettvekrs adresse. tar in Veldig Lavt signal på 54 mpbs, men har ping som 40-50 i cs. Men nå får jeg meg ikke in på netteverket i hele tatt. Jeg har IKKE skifta på noe som helst bare skrudde på pcen og så skjedde dette. hva kan være galt ? PS: Nettverket er IKKE kryptert. EDit: har hørt at det kan være noe feil med DNS serverne.. åssen fixer jeg det ? Endret 9. mars 2007 av spydex1 Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Siden det er fra et hus 30 meter fra deg regner jeg med at det ikke er ditt hus, og da skal du jo heller ikke surfe på deres nett. De kan ha satt opp routeren på nytt, og da er det ikke sikert at du får inn noe. Hva med å surfe på ditt eget nett? Lenke til kommentar
spydex1 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Siden det er fra et hus 30 meter fra deg regner jeg med at det ikke er ditt hus, og da skal du jo heller ikke surfe på deres nett. De kan ha satt opp routeren på nytt, og da er det ikke sikert at du får inn noe. Hva med å surfe på ditt eget nett? 8118832[/snapback] har fått tillatelse fra de, siden jeg bor i hybel og ikke har nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå