Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

skal kjøpe moped. rieju eller derbi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare et spørsmål ? på RR er plomba skrudd inn ? såg san ut på bildet du viste . i sofall er jo dette et kjempe pluss ! på min er de sveiset fast og dermed nesten umulig å sette inn igjen vist jeg fjerner de (i og med de da er ganske deformerte :p ).

8191178[/snapback]

Slik ser plomberingen i RR ut. :)

post-89491-1174340881_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Derbi er en grei sykkel og trimme drift sikkert og greit. Men jeg har en Cpi Sm selv og det er utrolig fin sykkel..... Tar du ut ploberingen og bytter dyse gjør denne sykkelen godt over 100km i timen..... :thumbup:

Så bruk deg god tid meg og kjøpe sykkel....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ikke det at jeg er en mester blandt mopeder, men det beste er vel Derbi!

Kul, går fort originalt og ikke minst rimelig! .

Når du kjøper en Derbi moped er det 50-50

% sjangs for at du får en dårlig eller bra Derbi . Rieju er ganske stilfull! Går ganske fort originalt, men anbefales å ta ut plomba!

Lenke til kommentar
Derbi er oppskrytt. Velg Rieju. Min erfaring er at Derbi går fort i stykker og må ofte byttes deler på. Har hvertfall vært slikt med de tre vennene mine som har Derbi.

8339801[/snapback]

:hmm: eneste som ærlig å redelig er dårlig på derbi er ell-nettet , jeg har ikke hat problemer med det på min enda, men skal ikke prøve å beskytte derbi på den fronten. Men hva mener du med gå fort i stykker ? motorn ? eller ei lyspære nå og da ?

og gjerne kom og fortell meg hva som er bedre med rieju :p

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Giringen ble ødelagt på to av vennene mine sine Derbier. ;) Jeg og en venn har begge Rieju RR. Ingen feil, absoultt ingenting har vært gale med de. Og når to av vennene mine sine Derbier har ødelagt gir må jeg jo synst Rieju er bedre. ;)

8340809[/snapback]

enig i at rieju er BEST

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...