izek_mendez Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ser litt for kunstig ut etter min smak, men fint var det! Lenke til kommentar
brainware Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Likte det veldig bra, rimelig rette linjer og totalinntrykk var meget bra. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det blir for mye kunstig gult for min smak, men heftig sjø du hadde fanget der. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ganske fint, men himmelen synes jeg ikke passet så mye, skulle vært litt svakere, eller oransj. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Dette er jo etter smak egentlig; men jeg mener du burde gjøre om den gule himmelen og heller prøve å få fram forrgrunnen med bruk av kontraster. Himmelen er ikke veldig spektakulær i dette bilde (med mindre den faktisk var knall gul =\ ). Prøvde meg fram selv litt og syns det ble bedre ved bruk av levels verktøyet. Større kontraster, mer action. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Det var et fint motiv og en god komposisjon. Bra ksraphet. Men likte ikke fargen på himmelen, den ble for gul og passer ikke med blåfargen som er ellers på himmelen. Har du forsøkt svart hvitt konvertering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå