Dracoknight Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Well.....det er litt well få som jeg kjenner til som spiller på dentarg i fra detta forumet... Jeg spiller enten på "dracorouge" lev 70 rogue eller "seriasa" lev 11 warlock... Horde ofc... Er det noen av dere som gidder å spille på denne serveren egentlig? ^^ Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 OT: skal hver class ha en egen tråd? dobbel ot: rouge Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Seff måtte jeg ta rouge....det irriterte venna mine at jeg skrev at jeg ville bli det på MSn får jeg skaffe wow...og dermed måtte jeg ta med det... "draco delen er bare halvparten av nicket mitt..^^ Btw....hold dere til topic...eller deg.. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Seff måtte jeg ta rouge....det irriterte venna mine at jeg skrev at jeg ville bli det på MSn får jeg skaffe wow...og dermed måtte jeg ta med det... "draco delen er bare halvparten av nicket mitt..^^ Btw....hold dere til topic...eller deg.. 8117220[/snapback] Unnskyld, men... Hæ? Jeg klarer ikke få noe mening ut av det du skriver her. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 hva handler denne tråden egentlig om? Mye rart man finner på fora Lenke til kommentar
knux Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg skal rolle alliance bare for å drepe deg, og for at du har "rouge" i navnet. LÆR Å SKRIV ROGUE. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg skal rolle alliance bare for å drepe deg, og for at du har "rouge" i navnet. LÆR Å SKRIV ROGUE. 8123560[/snapback] det kan jo være meningen da? men hva vet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå