jamyki Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei! Jeg har en Dell som i overskriften og den er ca. et år gammel. Når jeg trykker på power-knappen så starter ikke maskinen. Det kommer strøm på og det suser i viftene/harddiskene men straks jeg slipper knappen så slår den seg liksom av igjen. Hvis jeg trykker en gang til på power-knappen så starter maskinen opp. Hvis jeg restarter maskinen fra windows så går det bare bra men hvis jeg slår av maskinen så vil ikke pcen starte før ca. etter 5 minutter. Hvis jeg prøver før det er gått 5 minutter så suser det liksom i maskinen men skjermen slår seg ikke på. Jeg har også prøvd å la den stå slik ei stund men ingenting skjer, så jeg må la maskinen være av i som sagt ca. 5 minutter. Jeg blir litt smågal av dette. På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Vellkommen til Forumet på hardware! ;D Har du snakket med dell om problemet? Siden det er en dell pc, så skal de kunne hjelpe deg med problemet. Bare eit råd fra ein som vill deg alt godt :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå