naitz Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei, Jeg har kjøpt meg en Elfunk 32" LCD-TV og sliter litt med å koble til PC. TV-en har en VGA inngang hvor jeg har koblet til en PC som jeg skal bruke som media center og surfing. I manualen til TV-en står det at den støttet 1366x768(frekvens 47,7/60). Men når jeg setter oppløsning tii 1360x768 så er mye av skjermbilde utenfor TV-en. Samme gjelder når jeg forsøker 1280x768. Det eneste som dekker TV bilde perfekt er 1024x768. Og det forstår jeg ingenting av Er jo widescreen TV. Jeg mistenker at ting er litt "dratt" i 1024x768. Virker på en måte som om TV-en ikke justerer seg. En annen ting som er rart er at info under menyen i TV-en viser 1280x768 når jeg hart valgt 1360x768 som oppløsning i Vista. Når jeg setter oppløsning til 1280x768 i Vista viser info i menyen på TV-en rett, men skjermbilde er forsatt masse utenfor. Gjelder denne TV-en: Elfunk 32" Så litt på PowerStrip men fikk ikke det helt til Håper noen har noen gode råd. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå