ocvmelbye Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Har en Keeway Focus 50 som går i fenomenale 45 kmt. Skal ta blombering mm. men hvis ikke det er nok så tenker jeg på å kjøpe effektanlegg. Noen forslg? Helst ikke for dyrt Endret 9. mars 2007 av ocvmelbye Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ser ikke helt poenget med å ta plombering hvis du vurderer effektanlegg? Med mindre du tenker på en annen plombering enn den i svanen selvfølgelig. Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 er faktisk ikke sikker på hva jeg skal :s er det lett for politiet å se at den er trimmet hvis du skjønner? jeg kjører scooter i ålesund, noen som vet om politiet er ute etter å ta scooter folka eller bare de på pidde? gidder ikke å bli tatt men gidder heller ikke å kjøre i 45 kmt Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Skjønner, men må ta den sjansen. Hvis du kjører uplombert er det vel mindre sjanse for å bli tatt, i tillegg til at det høres mindre, men du får heller ikke samme effekten selv om det definitivt blir en økning. Hva med den såkalte "variatoren"? Vet ikke helt hvordan greia funker, er ikke inni scootere, men vil gjerne hjelpe ;p. Edit: Politiet tar nok det de kan ta, for å si det sånn. 2 venner ble stoppet (jeg kjørte foran med lettmc, de stoppet ikke meg) i rutinekontroll, begge syklene deres var uplomberte, men det skjedde ikke noe. Hadde de hatt effektanlegg hadde de nok gått på en jevlig smell . Endret 17. mars 2007 av barely_amused Lenke til kommentar
Espein Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 MC-DELER har Keeway Focus deler. Send en mail og hør om de har eller kan skaffe effektanlegg til den. De skaffer det meste Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Ja, men hva om heg skaffer meg et "stygt" effektanlegg? Et som ikke har den snurren viss dere skjønner? Da kan det se ut som en vanlig potte da. Jeg har politiradio som kommer til å bli brukt under kjøring, slik at jeg alltid holder meg opptadert på hvor og når der er kontroller på veien. Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Eller hva tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå