Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilket effektanlegg til Keeway Focus 50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er faktisk ikke sikker på hva jeg skal :s

er det lett for politiet å se at den er trimmet hvis du skjønner?

jeg kjører scooter i ålesund, noen som vet om politiet er ute etter å ta scooter folka eller bare de på pidde? :p

gidder ikke å bli tatt men gidder heller ikke å kjøre i 45 kmt

Lenke til kommentar

Skjønner, men må ta den sjansen. Hvis du kjører uplombert er det vel mindre sjanse for å bli tatt, i tillegg til at det høres mindre, men du får heller ikke samme effekten selv om det definitivt blir en økning. Hva med den såkalte "variatoren"? Vet ikke helt hvordan greia funker, er ikke inni scootere, men vil gjerne hjelpe ;p.

Edit: Politiet tar nok det de kan ta, for å si det sånn. 2 venner ble stoppet (jeg kjørte foran med lettmc, de stoppet ikke meg) i rutinekontroll, begge syklene deres var uplomberte, men det skjedde ikke noe. Hadde de hatt effektanlegg hadde de nok gått på en jevlig smell :p.

Endret av barely_amused
Lenke til kommentar

Ja, men hva om heg skaffer meg et "stygt" effektanlegg? Et som ikke har den snurren viss dere skjønner? Da kan det se ut som en vanlig potte da. Jeg har politiradio som kommer til å bli brukt under kjøring, slik at jeg alltid holder meg opptadert på hvor og når der er kontroller på veien. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...