Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan kontakte fastlege og avtale møtetid?

Gjest G15

Anbefalte innlegg

Grunnet store redsler for å vise min virkelige identidet poster jeg denne anonymt. (Ikke spør hvorfor, det er bare slik.) Jeg har tenkt å ta meg en tur til legen og få skjekket fotvorter, og forhåpentligvis få de bort, men hvordan kontakter jeg egentlig fastlegen min? Og hvordan kan jeg vite hvem fastlegen min er? Burde jeg fortelle foreldrene mine at jeg skal dit? Jeg liker egentlig ikke tanken på å si det, men kanskje jeg burde gjøre det likevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal ha fått et brev angående hvilken fastlege du har tildelt. Om du ikke har det brevet må du nok spørre dine foreldre.

Men å få fjerna en fotvorte må de vel kan gjøre på legevakten? Husker min søster hadde en vorte på tommelen, fikk den frysi vekk på legevakten. Tok noen minutter.

Lenke til kommentar
Gjest Guest
kan love deg du må vente veeeeeldig lenge, mange timer om du skal fryse bort fotvorter på legevakte :p

Spør foreldrene dine du, fotvorter er ikke noe big deal. De kan fort komme fra skoledusjen ol

8118400[/snapback]

Ok. Da tenkte du at jeg kunne ta det med fastlege? Hva er forskjell på legevakten og fastlege? At fasltegen din er noe du avtaler, men legevakten er ofte noe akutt eller noe slikt?

Lenke til kommentar

legevakten er gjerne akutt ja, og jo mindre seriøse ting du kommer med jo lenger nedprioritert vil du bli. Mao ca alle vil gå før deg, og på legevakta kommer det hele tiden nye folk. mao kan du sitte en dag der.

Satt selv med noen stygge sår som burde vært sydd en god stund, men siden de var for gamle ble de bare stripsa og jeg ble nedprioritert. måtte vente i fire timer på det...

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar
Gjest Guest

takk for svar. Jeg vil tro jeg har litt for kort penisstreng også. Kan jeg ta dette problemet mens jeg er der nede også? Er litt redd for å slenge ut snabben for andre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...