Nevnarion Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Er jo veldig mange gode av denne typen, f.eks. Toy Story, Shrek, Istid osv. og jeg liker de fleste av dem veldig godt. Men som Final Fantasy-fan så må jeg nok si at Final Fantasy VII: Advent Children er det råeste jeg har sett. Lenke til kommentar
edds Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det overrasker meg at ike Mind Game er nevnt. Den er jo veldig bra, og utrolig stilig laget. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Sen to Chihiro no kamikakushi (Chihiro og Heksene): U stole my post! Får si Hauru no Ugoku Shiro (Howl's Moving Castle) istedet. Grave of the Fireflies er neste på listen min over filmer som skal kjøpes. 8133450[/snapback] Da får jeg si Mononoke-hime (Princess Mononoke) og Jûbei ninpûchô (Ninja Scroll) som ligger i en litt voldeligere gruppe. Disney (spesielt de litt eldre), pixar og de der har mange gode og. Edit: Må nesten nevne en jeg ikke likte: Valiant Den synest jeg var bare dritkjedelig! Endret 13. mars 2007 av PantZman Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Corpse Bride kommer nok ganske langt opp på min liste. Greier vel egentlig ikke å lage en liste, men måtte nevne den siden ingen andre har gjort det. Lenke til kommentar
Brilla Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Vi må vel ikke glemme Over Hekken her da. Genial film med fin humor. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg synes tegnefilmer ifra Walt Disney er virkelig gode, og under mine favoritter ligger nok: - Aristocats / Aristokattene - Robin Hood - The Lion King / Løvenes Konge - The Beauty and the Beast / Skjønnheten og Udyret - The sword in the stone / Sverdet i stenen Og sist men ikke minst.. - Bambi Lenke til kommentar
Juden Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Min favoritt var Tarzan da jeg var liten. Det er nok 5 år siden!! Men absolutt gode minner med disney filmer! :!: Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Rent animasjonsmessig må jeg si Shrek og Ice age: The Meltdown. Men Slipp Jimmy fri er og vanvittig bra, både animasjonsmessig og med tanke på forholds mellom karakterer, stemmer og bilde. Digger uttrykkene deres Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Umulig å si en film som er best, men jeg liker veldig godt: -Titan AE -Tarzan -Advent Children -The Incredibles Er jo så mange flere, men kan jo ikke nevne alle. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ingen tvil: Inosensu: Kôkaku kidôtai Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 South Park the movie Free Jimmy og Simpsons the movie vil vel også være blandt mine favoritter når den kommer ut. Vis den ikke failer helt da, som er veldig tvilsomt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg synes at Løvenes Konge er tidenes beste tegne-film. Genialt soundtrack, flotte karakterer og historie og humor. Ellers så synes jeg Istid, Shrek og Slipp Jimmy Fri er mojosomme filmer Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Mine favoritter: Hotaru no haka / Grave of Fireflies (1988) Banpaia hantâ D / Vampire Hunter D: Bloodlust (2000) Akira (1988) Jûbei ninpûchô / Ninja Scroll (1993) Kôkaku kidôtai / Ghost in the Shell (1995) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) South Park The Movie Family Guy The Movie Final Fantasy 7 Advent Children Istid på norsk Toy Story 1&2 Endret 28. juni 2007 av x-nobbit Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 The Incredibles og Shrek sånn i farten i allefall... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Grave of the Fireflies:Vakker og rørende japansk tegnefilm som handler om en bror i tenårene og lillesøsteren (4 år) som kjemper for å leve i Japan under andre verdenskrig etter at foreldrene dør i et amrikansk bomeangrep. Historien er gjennomført og den artistiske tegnestilen i denne tegnefilmen er helt utrolig. Tårene trillet stille da jeg så denne filmen. Skal sees igjen. 8125538[/snapback] Kan definitivt støtte den. Siste gang tårene trillet av en film var da jeg så den. Utrolig triste saker, men på en ekstremt god og varm måte. Utenom det: - The Secret Adventures of Tom Thumb - Min Nabo Totoro - Akira - Fuglefotografen?(den dere med Donald og hakkespetten) - Snøhvit og de Syv Dvergene - Jungelboken - Det meste gammelt Snurre Sprett, samt noe Tom & Jerry, noe MGMting, Tex Avery, osv. Sikkert masse jeg har glemt også. Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg mener at det er Spirited Away, men The Simpsons Movie kommer jo ut nå, så vi får se Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hauru no Ugoku Shiro (Howl's Moving Castle), uten tvil. Mononoke på en fin andre plass. 3 plassen går til en fransk film jeg overhode ikke husker navnet på. (Veldig konstruktivt å nevne den^^) Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Skuffende at ingen har nevnt Herkules eller Et kongerike for en lama, men sett bort ifra det er nok Løvenes Konge på topp Pocahontas er også en veldig fin film. Husker jeg var kjempeforelsket i John Smith når jeg var mindre. Endret 24. juli 2007 av Annalfabet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå