Hawkeye1990 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei! Har en K800i, men jeg får ikke til videoanrop, andre kan ringe til meg, men jeg får ikke til å ringe til andre, hva må gjøres? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Velger du videoanrop isteden for taleanrop når du skal ringe ut? Og får du noe feilmld eller noe når du prøver videoanrop? Lenke til kommentar
Hawkeye1990 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg får som regel videoanrop mislykkes. Har hørt snakk om et tegn som skal vises i standby-modus, det har ikke jeg, trenger jeg et oppsett? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Tegnet du må ha signaliserer om det er 3G-dekning i området du befinner deg i. For å få til dette, må du i alle fall passe på at mobiltelefonen din har aktivert dobbel dekningmodus. Sjekk dette slik: Meny -> Innstillinger -> Kommunikasjon -> Mobilnett -> GSM/3G-nett -> GSM og 3G. Du sier at andre kan ringe deg? Betyr det at hvis noen ringer til deg ved hjelp av videoanrop, så fungerer dette som det skal? I så fall høres det merkelig ut... Lenke til kommentar
Hawkeye1990 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Sjekka det, var som det skulle det. hmm.. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hvilken operatør bruker du? Netcom har for eksempel egne 3G simkort. Du må ha en av disse for å kunne bruke 3G. Lenke til kommentar
Hawkeye1990 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Bruker telenor jeg Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Bruker telenor jeg 8125205[/snapback] Tror du skal ringe telenor, jeg. Hvis du kan motta videosamtaler men ikke ringe selv så fungerer 3G for abonnementet ditt. Telenor er 09000 og døgnåpen, med litt ventetid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå