Gå til innhold

Trenger litt hjelp i mobiljungelen...

Anbefalte innlegg

Trenger sårt ny mobil! Har sett litt rundt i dag, men har ikke blitt noe særlig klokere. Er jo alt for mye å velge i! Det som er viktig for meg er:

Batterilevetid

Bra kamera (med video)

Radio

MP3

Bra øreplugger (helst sånne som går inn i øret, sånn som SE har)

Gjerne bra internminne

Mulighet for minnekort (og helst et som medfølger :cool: )

Har hatt SE de siste gangene. Synes det er bra telefoner, men de har en tendens til å klikke etter rundt 1 år.. har hørt at Nokia varer lenger.

Har sett på Nokia 7390, men den har for dårlig batterilevetid..

Håper noen har noen anbefalinger som jeg kan se nermere på... det er jo alt for mange mobiltelefoner å velge mellom :)

Prislapp: rundt 2000-3000 kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger sårt ny mobil! Har sett litt rundt i dag, men har ikke blitt noe særlig klokere. Er jo alt for mye å velge i! Det som er viktig for meg er:

Batterilevetid

Bra kamera (med video)

Radio

MP3

Bra øreplugger (helst sånne som går inn i øret, sånn som SE har)

Gjerne bra internminne

Mulighet for minnekort (og helst et som medfølger  :cool: )

Har hatt SE de siste gangene. Synes det er bra telefoner, men de har en tendens til å klikke etter rundt 1 år.. har hørt at Nokia varer lenger.

Har sett på Nokia 7390, men den har for dårlig batterilevetid..

Håper noen har noen anbefalinger som jeg kan se nermere på... det er jo alt for mange mobiltelefoner å velge mellom :)

Prislapp: rundt 2000-3000 kr

8116674[/snapback]

denne kanskje?: https://prisguiden.no/product.php?productId=45301 :hmm:

Endret av majjus99
Lenke til kommentar

skal du ha en telefon med god batteritid, er det ericsson som gjelder..

W710 er jo en god tlf der det både er god batteritid, radio, medfølgende minnekort, datakabel og øreplugger som du ønsket:) God mp3spiller med "styreknapper" utenpå.. Er jo en sporty tlf med Bla. skritteller...

Kameraet er helt ålreit, minus for uten autofokus, blits og linsedeksel:(

lykke til

Lenke til kommentar

ja, valget står nå mellom z710i og w710i. Er veldig usikker på hvilken jeg skal kjøpe, tenkte meg ned på butikken i morgen for å "prøveholde" de :p

z710i er billigere (dog bare noen hundrelapper), og jeg hører rykter om at det går ann å oppgradere til w710i? I tillegg har w710i med hodetelefoner som er ulidelig stygge/fæle. Må i såfall kjøpe noen andre i tillegg (standard SE hodetelefoner synes jeg er helt OK). Hadde vært kult med treningsfunksjonene til w710i, men har lest flere plasser at de ikke er til å stole på. Og da er jo halve vitsen borte..

Får se hva jeg finner ut i morgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...