galskapen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kjønn: Mann Alder: 16 -The Beatles -Bloc Party -Gotan Project -Nine Inch Nails -The Good, The Bad & The Queen -Blur Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kjønn: Mann Alder: 14, snart 15 -Metallica (Heavy/Trash-metal -Iron Maiden (Heavy Metal) -Skid row (Hair-metal) -Dimmu Borgir (Black Metal) -Opeth (Progmetal, Deathmetal -AC/DC (Rock) -Dream Theater (Progmetal) -Pantera (Heavy/Trash-metal) -System of a Down (Nu metal) -Slayer (Trash-metal) Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 kjønn: Gutt Alder: 15 Artister/band: Three days Grace The Red Jumpsuit Apparatus POD Head Automatica D-tune T.I Nicleback Det er de det går mest i for øyeblikket. Hører for det meste på hiphop, techno/trance, rock.. Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Kjønn: Jente Alder: 18 Et lite utvalg av hva jeg hører på: Machine Head Swallow The Sun Amon Amarth Paradise Lost Fear Factory Kalmah Pantera Amorphis Slayer El Caco Endret 8. juni 2007 av DeadEmotion Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Mann, 32 En del av de som snurres hyppigest nå: Siouxsie&the Banshees, Kate Bush, Aphex Twin, the Flaming Lips, Louis Armstrong, Leonard Cohen, Depeche Mode, Future Sound of London, David Bowie, Tom Waits. Utover det kan det jo nevnes at ca halvparten av platesamlingen min består av klassisk musikk, men det er litt vanskligere å kategorisere etter dine kriterier. Siden du ønsker å se sammenheng også på alder, kan jeg jo nevne noen av favorittene på ungdomskolen også, altså rundt 13-14 år: Slayer, Megadeth, Anthrax, Suicidal Tendencies, Pantera, Sepultura, Testament, Motörhead Lenke til kommentar
notalive Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kjønn: Mann Alder: 18 Favorittband: RAGE, Kamelot, Stratovarius, Sonata Arctica, Dire Straits Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kjønn: Mann/Gutt Alder: 17 Mellom 5 og 10 band du hører på regelmessig: - Saxon - Ted Nugent - ZZ Top - Dr Feelgood - Judas Priest Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Kjønn: Male Alder: 16 10 band jeg hører regelmessig på: -Emperor -Arcturus -Pantera -Dimmu Borgir -Borknagar -Slayer -Immortal -Motörhead -Nightwish -Code Endret 8. juni 2007 av Blikeng91 Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kjønn: Mann Alder: 14 Band jeg regelmessig hører på: - Children of Bodom (Speed/Death/Heavy-metall) - Rammstein (Industrimetal) - Metallica (Thrash-Metal) - Dimmu Borgir (Symfonisk Black Metal) - Iron Maiden (New Wave of British Heavy Metall) - In Flames (Death Metal) Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Kjønn: Mann Alder: 16 Regelmessig høring: - Opeth - Pink Floyd - King Crimson - Blur - Taake - Enslaved - Tool - Symphony X - Jethro Tull - Iron Maiden - Bob Dylan - Kaizers Orchestra Endret 9. juni 2007 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kjønn: mann Alder: 18 Hører på: Above & Beyond Armin van Buuren Gabriel & Dresden Infected Mushroom Opeth Shpongle The Killers The Mars Volta Tiësto Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kjønn: Mann Alder: 19 Deftones Porcupine Tree Pink Floyd The Mars Volta Tool The Benevento-Russo duo David Bowie Mastodon King Crimson Kingston Wall Lenke til kommentar
Baard-Morten Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kjønn: Mann Alder: 19 Pink Floyd Queen Red Hot Chili Peppers Mötley Crüe Iggy Pop Metallica Johnny Cash Jokke & Valentinerne Uriah Heep Audioslave Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kjønn: Mann Alder: 18 Mellom 5 og 10 band du hører på regelmessig: Judas Priest, Iron Maiden, The Sisters of Mercy, AC/DC, Billy Idol, Pink Floyd ... Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jente 17 år Linkin park, Metallica, The fray, Three days grace, Nirvana, Red, Waking ashland, Gym class heroes, Sherwood, Remy Zero Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kjønn: Jente Alder: 17 Mellom 5 og 10 band du hører på regelmessig: - Metallica - Slayer - Soil - Rammstein - Pink Floyd - Alice Cooper - Within Temptation - Uriah Heep - System of a Down - Kamelot Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kjønn: Gutt Alder: 12 Mellom 5 og 10 band du hører på regelmessig: -Dimmu Borgir -Emperor -Mayhem -Darkthrone -Burzum -Gorgoroth -Satyricon -Judas Priest Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Alrite Mann 16 Gojira Opeth Satyricon The Project Hate The Skatalites Danko Jones Pantera Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kjønn: Mann Alder: 19 Hører på regelmessig: Avril Lavigne, Utada Hikaru, Gåte, Rachel Stevens Jeg tror jeg skiller meg ut Lenke til kommentar
skraml Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kjønn: Mann Alder: 26 Mellom 5 og 10 band du hører på regelmessig: Fra last.fm: Porcupine Tree Tool Nine Inch Nails Opeth Soundgarden Tori Amos A Perfect Circle Refused Pelican Radiohead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg