Kiruk Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Satt og funderte på hvor mye musikk smak har å si med alder. Kan riste på hodet av både det eldre og yngre hører og de med lignende musikksmak som meg er som regel like gammel eller mens noen er eldre. Dette er til et skoleprosjekt så jeg hadde vært takknemlig hvis du kunne nevne: Kjønn: Alder: Mellom 5 og 10 band du hører på regelmessig: Skjønner godt hvis noen helst ikke vil legge ut kjønn og/eller alder på forumet. Takk på forhånd! Endret 10. mars 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kjønn: Mann Alder: 20 Band: Tool, Iron Maiden, Incubus, A Perfect Circle, Metallica, Dream Theater, Helloween, Megadeth, Muse og System of a Down. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kjønn: Gutt Alder: 15 Mellom 5 og 10 band du hører på regelmessig: Sex Pistols, The Clash, Ebba Grön, Pink Floyd, The Beatles, Anti-Flag, Guns N Roses. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kjønn: Mann Alder: 19, straks 20 Band(saksa fra last.fm): Barathrum Old Man's Child In Flames Naglfar Slayer Pantera Amorphis Korpiklaani Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kjønn: Maskulin Alder: 17 Mellom 5 og 10 band jeg hører på regelmessig: U2, King Crimson, Pink Floyd, Jokke (Joachim Nielsen, Jokke med tourettes, Jokke & Valentinerne), Rage Against The Machine, Alice in Chains, The Clash, Tool, DumDum Boys, Led Zeppelin. Lenke til kommentar
superegge Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kjønn; Mann Alder; 17 Dream Theater, Andy Mckee, Susperia, Span, In Flames, Paul Stanley, Megadeth, Mark Knopfler, Opeth. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kjønn: Mann Alder: 21 Musikk: In Flames Bela Fleck and The Flecktones Hypocrisy Behemoth I Immortal Jan Garbarek Queen Muse Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kjønn: Gutt Alder: 18 Band jeg regelmessig hører på: Immortal In Flames Katatonia BigBang Turbonegro Dissection Opeth Metallica Amulet El Caco Fortell oss hva du finner ut da! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Skal gjøre det. Kommer ikke bare til å bruke dere forumet da, noe som kanskje sier seg selv. Men skal få vite hva jeg har kommet fram til om noen dager Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Tillat meg å stille et par spørsmål. Hva slags klasse går du i? Hvor seriøs vil denne undersøkelsen bli? Bare av ren nysgjerrighet. Endret 9. mars 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kjønn: Gutt Alder: 16 Band: Rolling Stones, Jerry Lee Lewis, Elvis Presley, Johnny Cash, Bob Dylan, Kiss, Ac/Dc. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Går første år på videregående. Seriøst, tja, så seriøst som jeg klarer å få det(hvis det ga noen mening?). Har til tider stukket meg ut når det kommer til musikk så jeg tenkte jeg skulle prøve å finne ut av hvor mye det har med alder og "gjeng" å gjøre. Kommer også i tillegg til å se på hvilke "grupper" folk tilhører. Prøver ikke å gruppere folk her, men de fleste har sin gjeng på både U. Skolen og Videregående, kanskje ikke til så stor grad men de er der fortsatt. Endret 9. mars 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 kjønn: mann alder: 19 Band: Aborym Ulver Hades Aeternus Turmion Kätilöt Clandestine Blaze Averse Sefira Burzum Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kjønn: Gutt/Mann Alder: 15 Band: Ayreon, The Project Hate, Ihsahn, Metallica, Insomnium, Opeth, Ulver, Agalloch, Borknagar, Devin Townsend. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kjønn: Mann Alder: 19 Fem til ti band jeg hører på regelmessig: - Dire Straits - The Polyphonic Spree - The Shins - Joshua Radin - Lumsk - Dandy Warhols - Odd Nordstoga - Incubus - Imogen Heap - Fatboy Slim - Di Derre Tror det ble 11. Skulle helst ha føyd til fem til seks til også. Lettere variert kan man si, men jeg er i det minste ikke sjangerlåst. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kjønn: Gutt Alder: 17 Band: Muse,Shins,QOTSA,Dandy Warhols,Dream Theater,Foo Fighters,Daft Punk,The Killers,El Caco,The Beatles Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kjønn: Mann Alder: 17 Mellom 5 og 10 band du hører på regelmessig: Opeth Borknagar Ikuinen Kaamos Enslaved Satyricon Edge Of Sanity Dan Swanô Lenke til kommentar
sh- Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Gutt 15 år Band - Iron Maiden, In Flames, Children Of Bodom, Metallica, Megdadeth, Judas Priest, Nirvana, Foo Fighters osv. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Kjønn: Gutt Alder: 17 Mellom 5 til 10 Band: - In Flames - Dark Tranquility - Ayreon - Scar Symmetry - Finntroll - Kamelot - Pagan's Mind - Nightwish - Opeth - Norther Endret 9. juni 2007 av Sapphire56 Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hmm, du trenger kanskje noen jenter som svarer også?^^ Men har vel ikke noe typisk jente-musikksmak..heh. Jente, 16 Ulver, Darkthrone, Satyricon, Carpathian Forest, Windir, Lumsk, Immortal, My Dying Bride, Opeth, Storm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg