dimetho Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 som vi alle vet så kan man ikke kjøre NTFS i windows 98, men bare FAT32 noe som suuuger... Derfor ville jeg også annbefale xp eller 2000 (helst 2000) fordi det er bedre med NTFS, mer stabilt, raskere, irriterende (ingen fordel, men jeg sikter til Xp) og faktisk de nyeste! Det er mange spill som ikke fungerer eller ikke vil komme til å fungere til win 98, men dette gjelder også xp og 2000 da gammle spill har en tendens til å ikke fungere med disse.... men hva vil du, spille gammle eller nye spill? Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg skal mest spille Unreal2003, RtCW og GTA3. Operation flashpoint og/eller Max Payne blir det eldste spillet.. Jeg har skaffet XpPro, må bare vente på maskina. Kommer nok i morgen. :wink: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Man kan faktisk bruke NTFS i Win9x (Gjør dette selv (men har W2k i tillegg)). Men: Man kan ikke boote fra NTFS med Win9x, og man må betale hvis man skal ha skrivetilgang (Har ikke funnet noen gratisprogrammer som gjør dette). Personlig ville jeg ALDRI gitt Win9x lov til å gjøre noe som helst på en NTFS partisjon, untatt å lese. http://www.winternals.com/ Ville uansett satsa på WinXP eller 2k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå