Gå til innhold

Skal kjøpe nytt spill til 360...

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe nytt spill til xbox 360, men er usikker på hvilket spill jeg skal kjøpe. Liker skytespill, rpg... De fleste actionspill kan jeg vel si. Men ikke sportsspill.

Spill jeg allerede har:

Gears of War

Rainbow six: Vegas

Oblivion

Saints Row

Crackdown

Takker for alle svar :D

Endret av Jaqu711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mass Effect, men det kommer ikke før i juni/juli.

Dead Rising, hvis du liker zombie-spill.

Ghost Recon Advanced Warfighter er et taktisk skytespill som er ganske bra.

Oblivion tilleggspakke, Shivering Isles, kommer om ikke altfor lenge. Den er ganske billig og.

Lenke til kommentar

Rainbow Six:Vegas ble jeg veldig skuffet over... rett og slett dårlig grafikk og dårlig spill... multiplayer var helt ok, men ikke verdt pengene.

Crackdown har jeg ikke fått prøve enda, men det ser veldig bra ut og arbeidskollegaer bekrefter mine syn på spillet hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Rainbow Six:Vegas ble jeg veldig skuffet over... rett og slett dårlig grafikk og dårlig spill... multiplayer var helt ok, men ikke verdt pengene.

8118494[/snapback]

Smak og behag. Sett i lys av tidligere spill i serien kan mange syntes det er direkte dårlig. Har ikke spilt de gamle så mye, så jeg syntes det er et godt spill. Spiller man på realistisk tåler man ett skudd. At gjemmesteder avogtil virker litt vel optimistiske er greit for min del.

At grafikken er "direkte dårlige" skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Smak og behag. Sett i lys av tidligere spill i serien kan mange syntes det er direkte dårlig. Har ikke spilt de gamle så mye, så jeg syntes det er et godt spill. Spiller man på realistisk tåler man ett skudd. At gjemmesteder avogtil virker litt vel optimistiske er greit for min del.

At grafikken er "direkte dårlige" skjønner jeg ikke.

8120126[/snapback]

Selv har jeg spilt de gamle, fra Rogue Spear og oppover (med et lite hopp over Lockdown), og jeg syntes Vegas var virkelig et bra spill. Stop and pop funker veldig fint, og det er god action. Råe skytekamper. :)

Grafikken dårlig? Vet ikke, følger mest med om jeg får nøytralisert tango-en, og ikke hvor mange polys nesehåret hans har. :p

Lenke til kommentar

Ja, når jeg var i butikken visste jeg at det var enten Lost planet eller GRAW 2. Bestemte meg til slutt å valgte GRAW 2. Var fortsatt litt usikker siden jeg ikke likte GRAW så mye. Men når jeg hadde spilt det en stund angret jeg ikke i det hele tatt. GRAW 2 er heftige saker! :dribble:

Men jeg er sikker på at Lost Planet også er et bra spill. Likte iallefall demonen, så fullversjonen burde jo være bra den også.

:thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...