Juden Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvilken er det dere fremdeles husker, liker eller hører på? Det ble god del musikk på den tiden. Kom med deres band og sang! Jeg for min del går for a-ha med sangen Crying in the rain! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 God musikk blir ikke glemt. Jeg for min del hører på mange ulike artister fra 90-tallet. Blant dem er Jokke, DumDum Boys, U2, Pearl Jam, Alice in Chains, Nirvana og så videre. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 God musikk blir ikke glemt. Jeg for min del hører på mange ulike artister fra 90-tallet. Blant dem er Jokke, DumDum Boys, U2, Pearl Jam, Alice in Chains, Nirvana og så videre. 8116235[/snapback] Noen spesiell sang fra den tiden? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 90-tallsmusikk kan kanskje bli en anbefalingstråd, men sånn som det er nå er det tre problemer: 1) Førsteinnlegget er for lite gjennomført. 2) Musikk fra 90-tallet spinner over så utrolig mye at presisjonen av anbefalingen vanskelig kan gagne det store flertall. 3) Vi har Musikkafeen til å snakke om allslags musikk, også 90-talls. Sånn som ståa er nå, ser dette ut til å bli en telletråd av så vidt forskjellige artister og stiler at det er nytteløst. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg