JREwing Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei! Noen andre som har hørt om Resistance: Fall of Man?! Virker kult, verdt å sjekke det ut! Veldig bra grafikk...Lurer på om det er et spill jeg kanskje vurderer å kjøpe som første spill til PS3! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 jepp nesten alle har hørt om det her inne på forumet .. velkommen forresten og ja det er nok et bra spill og satse på hvis du skal ha det til ps3 lansering Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Vil du vite mer om det, kan du sjekke ut Eurogamer's anmeldelse av det her: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=70094 EG pleier å ha veldig gode og grundige anmeldelser. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Velkommen til forumet! Resistance ser kult ut det. Har fått gode anmeldelsar og. Om du er så heldig å har både PS3 og XBOX 360 - bør du og sjekke ut Gears of War til 360! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ta en titt her du: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=720454 Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Trur veldig mange skal ha dette, ja. Sjølv eg, som ikkje liker FPS noko særleg, har bestemt meg for å kjøpe det etter å ha lest EssspeN sin skrytetråd. Du kan forresten finne fleire omtalar på Metacritic. Resistance har i snitt fått 87 av 100, noko som må seiast å vere svært bra. Kay Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) en av mine første spill til ps3 kommer nok til å bli resistance eller motorstorm Endret 9. mars 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg er heller ikke spesielt glad i fps, men resistance online klarer jeg ikke å legge fra meg.. jeg angrer i hvertfall ikke på at jeg brukte penger på dette. Mer i såfall på alle timene som har gått med til å spille det. Sånn er det når jeg bare må få alle disse medaljene Lenke til kommentar
JREwing Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Ja, Motorstorm virker bra, har prøvd det! Nå er det bare noen få dager igjen dere! Jeg skal ha Resistance! Sjekk denne linken: www.resistancefallofman.com Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Med ein gj. ratio på 88% hos gamrankings tilsier det seg at dette er ein veldig solid tittel ja. Er ihvertfall ein av de første titlene eg skal kjøpe når den tid kommer. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Gjør godt innvendig at både dette og PS3 kommer til meg på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå