Gå til innhold

trenger hjelp i mp3 spiller jungelen....

Anbefalte innlegg

sikert 1000 tråder om dette.... men uansett.

trenger ikke video, diktafon men radio hadde vært greit. viktigste er at den produserer bra lyd. regner med jeg blir og kjøpe noen bra plugger også senere så ikke nøye om de medfølgende er best. 2-8 gb ofrer bra lyd for størrelse

viktige ting er batteri tid. har sett på creative zen micro og Creative Zen V plus.

drag and drop filoverføring er ei forutsetning.

og før det kommer forslag....Ipod er for de som spiller volleyball ( sitat pondus)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv Zen Micro og kunne ikke vært mer fornøyd:D Så om radio,god plass og en god batteritid er det viktigste, så syns jeg den er et ganske godt kjøp.

Har prøvd Zen V plus men syntes den var alt for liten og lett, ikke noe kvalitetspreg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

slutt a kall creatives media utforsker for drag and drop, drag and drop er kallenavn for UMS/MSC som igjen er universal mass storage, dvs at den installerer seg som ekstern harddisk.

Lenke til kommentar

Jo,gjort det uten problemer... Er jo ikke som om jeg har med meg cd'n med media utforskeren uansett hvor jeg går,og hender jeg vil ha en sang fra noen andres maskin. Har ikke vært verre enn å plugge inn spilleren,finne sangen fra mappen de har den inn og dra den inn. Trodde da dette var helt vanlig for den?! :hmm:

Lenke til kommentar

som dere diskuterer.... :)

jeg har all musikken i mapper i en folder, kan jeg merke ( i windows utforsker) en mappe/cd også kopiere til mp3 spiller?

JA eller NEI....:)

klarer ikke bestemme meg for hvilken spiller, 4 gig zen V plus til 1299,- virker mest forlokkende for meg :hmm:

Lenke til kommentar
klarer ikke bestemme meg for hvilken spiller, 4 gig zen V plus til 1299,- virker mest forlokkende for meg

kjøpte denne i dag, fin spiller. ikke akkurat best lyd i hodet settet

MEN følger jo ikke med lader.... hva er det for noe piss? må kjøpes extra. tar jo 7 år og ladde fra usb :realmad:

hva med batteri, noen som vet om man kan bytte?

Lenke til kommentar

1. Alle hodetelefoner/plugger som følger med MP3-spillere er elendige, så godt som uten unntak, selv på spillere til et par-tre tusen.

2. Det følger heller ikke med lader til de fleste MP3-spillere i dag. Jeg lurer fælt på hvem som startet trenden, og gjorde at mange produsenter droppet laderen for å la folk få en litt billigere spillerpakke (f.eks. Vision:M hadde lader ved lansering, men ble droppet fordi iPod ikke hadde det, og prisene måtte ned...)

Forøvrig kan du alltids kjøpe en omformer fra 230V->USB, eller lage din egen fra en 5V-adapter.

Batteriet kan ikke skiftes (men det betyr antagelig at det ikke er som på Zen Micro og Touch, hvor det kun er et lokk. Selv en iPod kan man skifte batteri på om man vil).

(Og Creatives løsning med en utvidelse av Explorer er uansett en god del bedre enn å knote med synkronisering).

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...