Iris_L Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kan noen her forklare meg hvordan jeg får et vanlig bilde til å ligne på en tegneserielogo el? Har lest noe om det før, men jeg finner det ikke igjen Hehe.. Takk på forhånd for svar Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvilket program er det snakk om? Du har filtre i Photoshop om du har det. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Hvilket program er det snakk om?Du har filtre i Photoshop om du har det. 8118224[/snapback] Jeg fikk det sånn halvveis til Men tusen takk for svat Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 begynn med å klippe ut det du skal lage tegnin av.så lager du et nytt layer som du limer inn figuren i.så bruker du filter stamp Filter/sketch/stamp juster på light/dark balance for å juster hvor mye svart det skal være i bildet juster smoothness for hvor myk overgangen skal være mellom svart og hvitt skal være. når du er fornøyd. trykk ok lag et nytt layer og velg multiply fra rullemenyen dette laget skal du fargelegge. når du er ferdig med det har du en tegneserie look på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå