Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc går men ikke noe singnal

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk.

Har hatt endel problem med pcen i det siste. Brukte den en kveld og når jeg skulle skru den på dagen etterpå ble den kranglete.

Det første som skjedde var at det kom et langt pip etterfuglt av 3 korte. Kom inn i bios etpar ganger men den låste seg, senere kom jeg ikke inn what so ever. Når jeg skrur på pc så kommer det opp en tekst at det ikke er noe singnal.

Googlet på det og fant ut at det kunne vere skjermkortet (1mnd gammelt 8800gtx xfx) men det var det ikke har også testet med 2 stk 7600gt kort med samme resultat.

Tenkte da at det var hk som hadde tatt kvelden A8n Sli-se men neida for jeg har kjøpt meg et nytt a8n32-sli deluxe og jammen har jeg ikke samme problem. Testet igjen med 2 stk 7600gt kort

Har testet at det ikke er dvi kabelen eller kontakt.

har byttet om på rammen også testet med 1stk ram, det skal vel litt til at begge brikken ryker.

Alt går på pcen av vifter og strømforsyning. Har også nappet ut alt av ting jeg ikke trenger.

Trenger Hjelp da dette er game pcen min, sitter nå på en røten burk.

Spec

Amd 4600+

8800gtx xfx

2 gig minne ocz platinum 3200

A8n32-sli deluxe

520w ocz srømforsyning

74g raptor disk

200g seagate

Mvh Jim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Ja jeg hadde klokket det andre hk men ikke det nye jeg satt inn og det nøyaktig samme som skjer.... eller ikke skjer. Starter pcen skjermen skrur seg på så kommer det "no singnal" ikke noe mer. AAARRGGG!

Ikke noe ram klokk

Endret av slimjim
Lenke til kommentar

Hei igjen.

Takk for svar. Som sagt det var et nytt hk jeg satt inn som jeg ikke hadde fått brukt. Uten klokk og bajas i bios.

Av en eller annen grunn så virker den nå.

Prøvde først med ny ram, strømforsyning og hd uten at det hjalp. Når jeg skulle skru tilbake de delene jeg hadde fra før så skulle jeg bare teste den en gang til og da boota faenskapet.

Har nå kjørt en clean install. Jeg krysser alle ballene for at den holder til sommern for da blir det en helt ny burk.

Skulle hatt en forklaring som kunne vært greit for andre og vite men vet ej hva det var.

SKÅL for faen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...