Gå til innhold

trenger hjelp med fotoknudsens bildekrus!

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å bestille et krus fra fotoknudsen...

alt går bra fram til jeg får denne meldingen:

''Kvaliteten på dette bildet kan være for dårlig til å få et godt resultat. Vi anbefaler deg å klikke 'Tilbake' og velge et annet bilde.''

og bilde som blir forhåndsvist er zoomet kraftig inn på :hmm:

er det noen som vet hva jeg på gjøre for å kunne få et perfekt bilde der?

det er ikke noe høydetaljert bilde, som viser hele bilde av det jeg vil ha? (er mulig jeg får bare deler av bildet hvis jeg godtar det når forhåndsvisningen er zoomet inn!)

det er bare dette bildet jeg skal ha, så det burde ikke være noe problem med oppløsningen:

maidensinkkuth0.jpg

PLZ HELP!!111oneoneone

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

jeg fikk bestilt jo

fikk kruset etter noen dager.

her er grunnene til at jeg leverte det tilbake:

1. bildet var ikke brent inn, det var KLISTRET på!

2. det måtte håndvaskes, og selv da være forsiktig

3. svartfargen på logoen var lilla-aktig

4. toppen av bildet var klippet av

5. det står at prisen kommer på 160kr de sier ingenting om frakt (+53 kr) og så tar de en grunnpris på 19 kr og 5kr for å sende sms for å si jeg kan hente det!!

6. (dette er den værste!) når de tilpasset bildet for meg, sa de ingenting om at den hvite kanten som kom på siden av forhåndsvisningen ville være med!!! det var bildet (ca 7 * 7 cm) og 10cm med hvitt på hver side!!

IKKE KJØP KRUSET!!! DE SVINDLER DERE!

Endret av Valkyria
Lenke til kommentar

Hvis det der er en offisiell Maiden logo så har de uansett ikke lov til å trykke det... Men det har vel egentlig ingenting med saken å gjøre.

1. Selvfølgelig var det ikke brent inn... Det er jo snakk om en tjeneste for å få fotografiske bilder på koppen. Det gjøres ved fototransfer.

2. Selv innbrente og kjeramikkmalte kopper bør håndvaskes. Det er ikke å komme utenom.

5. Prisen og de 19kr er det opplyst om. De kunne kanskje nevnt portoen, men det bør man regne med. SMS'en var det sannsynligvis ingen som tvingte på deg.

6. Hadde du heller villet at de skulle strekt bildet slik at det hadde gått rundt hele koppen og vært helt ute av proporsjoner?

-C-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...