Gå til innhold

XBox360 krasjer i GRAW2

nulliq

Anbefalte innlegg

Hei, har noen andre enn meg opplevd at XBoxen fryser like etter å ha valgt et brett i GRAW2? Dette er utrolig irriterende...

Jeg har ikke anledning til å koble mot internett, så har ikke mulighet til å oppgradere til ny software om det er tilfellet. Dessuten tror jeg den patchet når jeg puttet i spillet.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den henger seg ikke en gang. Den henger seg hver eneste gang. ca. 2-5 sekunder inn i levelbriefing. Det er umulig å spille det.

Noen spørsmål:

1) Hvor ser jeg hvilken firmware XBoxen min har?

2) Hvordan oppgraderer jeg via internett? automatisk?

3) hvordan formaterer jeg XBoxen?

4) Dersom jeg formaterer, vil brukerene mine (inkl. awards) bli borte?

Lenke til kommentar

Har nå også foretatt en software update. Fremdeles samme feil. Da er det vel trolig en hardware feil (og de er det jo ikke få av på en XBox)...

Hva er raskest? Sende den til service gjennom nettbutikken jeg kjøpte den hos eller direkte via microsoft-kundeservice? (hvor henvender jeg meg til hvis jeg går direkte til microsoft med dette?)

Takk.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte GRAW2 i dag, og det første den ba om da jeg stappet disken i var en update fra live.

Godt mulig det er en kritisk oppdatering du trenger, så er det på plass.

Men enig, det skal jo ikke bli distribuert slik.

Allikevel, har du mulighet for å få din Xbox360 på live, så kan det være at den lille oppdateringen redder deg helt.

Forresten var det en annen "feil" også.

I coveret på mitt eksemplar er det med en advarsellapp, om at første gang man spiller spillet, bør man starte single player campaign.

Hvis man startet spillet førstegang i multiplayer så er det en eller annen feature man på konfigurere på igjen i single player campaign.

Jeg mener at slike feil bør lukes bort før distribusjon.

Det er tross alt ikke alle som er på Live, og tenk på de gode gamledager hvor et spill ikke var patch-bart til en konsoll etter det var distribuert.

Lenke til kommentar
Hva er raskest? Sende den til service gjennom nettbutikken jeg kjøpte den hos eller direkte via microsoft-kundeservice? (hvor henvender jeg meg til hvis jeg går direkte til microsoft med dette?)

8116314[/snapback]

Raskest direkte med MS.

Hvis du leverer den i butikk risikerer du at den blir stående under disken, til de har fått inn to-tre flere som skal sendes også.

Pluss at butikk som mellomledd i sendeprosessen gir en forlenget behandlingstid for deg uansett.

På den annen side, hvis butikken ikke har peiling, kan de behandle det som en ren reklamasjon, og gir deg ny box på stedet.

De fleste butikker vet dessverre i dag at den skal sendes inn for reperasjon.

Lenke til kommentar
prøvd å tømme cache?

8116327[/snapback]

Nei... hvordan gjør jeg det?

PS: Jeg startet singleplayer først. Jeg har heller aldri oppgradert min XBox annet enn med firmwaren som fulgte med Oblivion og den som fulgte med i dag.

Har nå skaffet en lang ledning og strukket den gjennom diverse rom slik at jeg har fått Live oppdateringen også. Som sagt, det hjalp lite.

Lenke til kommentar

Argh, plukket opp GRAW2 i dag, og det kræsjer hele tiden. Spillet er ikke mulig å spille. Ble kjørt en oppdatering med en gang jeg startet spillet første gang. Har launch konsoll, og dette er første gang jeg har hatt trøbbel.

Hva er løsningen blitt for dere andre, har dere sendt inn konsollen?

Lars

Lenke til kommentar
Argh, plukket opp GRAW2 i dag, og det kræsjer hele tiden. Spillet er ikke mulig å spille. Ble kjørt en oppdatering med en gang jeg startet spillet første gang. Har launch konsoll, og dette er første gang jeg har hatt trøbbel.

Hva er løsningen blitt for dere andre, har dere sendt inn konsollen?

Lars

8169064[/snapback]

Jeg opplever det samme, men fant ut at det hjalp å legge ned Xbox'en(!) Virker som om den er mer tilbøyelig til å henge seg opp når den står...? Funket i hvert fall for meg. :w00t:

Spøker det i 360'n min eller er dette trikset som trengs?

Skal nevnes at maskinen blir mindre varm når den ligger, ettersom det er bedre plass der den oppbevares nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...