nulliq Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei, har noen andre enn meg opplevd at XBoxen fryser like etter å ha valgt et brett i GRAW2? Dette er utrolig irriterende... Jeg har ikke anledning til å koble mot internett, så har ikke mulighet til å oppgradere til ny software om det er tilfellet. Dessuten tror jeg den patchet når jeg puttet i spillet. Takk. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) sker dette med andre spill?? ... det kan hende du må sende den inn til slutt Endret 9. mars 2007 av fanboy Lenke til kommentar
nulliq Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Har nå prøvd Rainbow six: Vegas, og den fungerer som den skal. Så tilbake til GRAW2 -> hang seg umiddelbart... Ingen andre som har GRAW2 her? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 GRAW 2 hang seg igår etter at jeg fullførte første Mission. Når helikopteret landet og jeg skulle velge Team så hang det seg. Utrolig irriterende:p Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvordan i søren slipper sånne feil gjennom kvalitetskontrollen? Lenke til kommentar
nulliq Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Den henger seg ikke en gang. Den henger seg hver eneste gang. ca. 2-5 sekunder inn i levelbriefing. Det er umulig å spille det. Noen spørsmål: 1) Hvor ser jeg hvilken firmware XBoxen min har? 2) Hvordan oppgraderer jeg via internett? automatisk? 3) hvordan formaterer jeg XBoxen? 4) Dersom jeg formaterer, vil brukerene mine (inkl. awards) bli borte? Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kan bare svare på siste der; saves ligger på harddisken. Brukere og acheivments (såfremt det er online-kontoer) kan hentes ned fra Xbox Live. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Syns å huske at mange bokser hang seg kort tid etter GRAW kom ut også Lenke til kommentar
nulliq Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Har nå også foretatt en software update. Fremdeles samme feil. Da er det vel trolig en hardware feil (og de er det jo ikke få av på en XBox)... Hva er raskest? Sende den til service gjennom nettbutikken jeg kjøpte den hos eller direkte via microsoft-kundeservice? (hvor henvender jeg meg til hvis jeg går direkte til microsoft med dette?) Takk. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg kjøpte GRAW2 i dag, og det første den ba om da jeg stappet disken i var en update fra live. Godt mulig det er en kritisk oppdatering du trenger, så er det på plass. Men enig, det skal jo ikke bli distribuert slik. Allikevel, har du mulighet for å få din Xbox360 på live, så kan det være at den lille oppdateringen redder deg helt. Forresten var det en annen "feil" også. I coveret på mitt eksemplar er det med en advarsellapp, om at første gang man spiller spillet, bør man starte single player campaign. Hvis man startet spillet førstegang i multiplayer så er det en eller annen feature man på konfigurere på igjen i single player campaign. Jeg mener at slike feil bør lukes bort før distribusjon. Det er tross alt ikke alle som er på Live, og tenk på de gode gamledager hvor et spill ikke var patch-bart til en konsoll etter det var distribuert. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hva er raskest? Sende den til service gjennom nettbutikken jeg kjøpte den hos eller direkte via microsoft-kundeservice? (hvor henvender jeg meg til hvis jeg går direkte til microsoft med dette?) 8116314[/snapback] Raskest direkte med MS. Hvis du leverer den i butikk risikerer du at den blir stående under disken, til de har fått inn to-tre flere som skal sendes også. Pluss at butikk som mellomledd i sendeprosessen gir en forlenget behandlingstid for deg uansett. På den annen side, hvis butikken ikke har peiling, kan de behandle det som en ren reklamasjon, og gir deg ny box på stedet. De fleste butikker vet dessverre i dag at den skal sendes inn for reperasjon. Lenke til kommentar
nulliq Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 prøvd å tømme cache? 8116327[/snapback] Nei... hvordan gjør jeg det? PS: Jeg startet singleplayer først. Jeg har heller aldri oppgradert min XBox annet enn med firmwaren som fulgte med Oblivion og den som fulgte med i dag. Har nå skaffet en lang ledning og strukket den gjennom diverse rom slik at jeg har fått Live oppdateringen også. Som sagt, det hjalp lite. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Sett i Oblivion, hold inne A til det kommer bilde på skjermen, da er cache på din HDD slettet Mulig det fungerer på alle spill, men på Oblivion er det iallfall 100% fungerende Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 snip! 8116346[/snapback] Det der høres ganske latterlig ut ja. For dårlig. Lenke til kommentar
nulliq Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Leser en artikkel på xbox.com forum, og der er det utrolig mange med samme problem. Dette gjelder visst launch-konsoller. Min ble kjøpt Februar 06, og er vel kanskje en av dem. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Argh, plukket opp GRAW2 i dag, og det kræsjer hele tiden. Spillet er ikke mulig å spille. Ble kjørt en oppdatering med en gang jeg startet spillet første gang. Har launch konsoll, og dette er første gang jeg har hatt trøbbel. Hva er løsningen blitt for dere andre, har dere sendt inn konsollen? Lars Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Saa lenge konsollen bare herjer paa egen haand i GRAW2 vil eg ikkje si noe er galt med boksen. Har du provd det klassiske trikset med aa holde A knappen inne under oppstart av spillet? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvordan i søren slipper sånne feil gjennom kvalitetskontrollen? 8115708[/snapback] med hjelp av utrolig deadline. Å utvikle et nestegenrasjonspill på under 1 år. vel, you do the math Lenke til kommentar
Schwiin Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Argh, plukket opp GRAW2 i dag, og det kræsjer hele tiden. Spillet er ikke mulig å spille. Ble kjørt en oppdatering med en gang jeg startet spillet første gang. Har launch konsoll, og dette er første gang jeg har hatt trøbbel. Hva er løsningen blitt for dere andre, har dere sendt inn konsollen? Lars 8169064[/snapback] Jeg opplever det samme, men fant ut at det hjalp å legge ned Xbox'en(!) Virker som om den er mer tilbøyelig til å henge seg opp når den står...? Funket i hvert fall for meg. Spøker det i 360'n min eller er dette trikset som trengs? Skal nevnes at maskinen blir mindre varm når den ligger, ettersom det er bedre plass der den oppbevares nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå