Laffe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 mulig?, eller må jeg kutte ned? for på youtube så er 100mb det meste man kan uploade, men min er på 540mb(varer i 2min og 30sek) men så er det enn annen klip som er mye lengere enn min 4min og har bare 4,23mb ?? Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 mulig?, eller må jeg kutte ned?for på youtube så er 100mb det meste man kan uploade, men min er på 540mb(varer i 2min og 30sek) men så er det enn annen klip som er mye lengere enn min 4min og har bare 4,23mb ?? 8115515[/snapback] Du velger lavere kvalitet (les: komprimering, vcd f.ex) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) hmm ork... kan jeg ike gjøre noe i adobe premiere? Endret 9. mars 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
moyd Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 hmm ork... kan jeg ike gjøre noe i adobe premiere? 8115696[/snapback] Eksporter til Adobe Media Encoder og velg en passende codec, td. MPEG2 (fordel å ikke komprimere for hardt da den uansett blir komprimert på nytt hos youtube) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 kk thanx;)) men hvorfor blir det mindre mb på fila når man bytter codec? er det noe forskjeller på codecsene? wMP, FLV, mov?? men anyway thanx Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 moyd: hvilken funksjon skal jeg ta(kvaliteten) den filmen jeg snakka om har en grei kvalitet.. du ser ikke pixlene.. men på min så kan du se svære firkanta pixler:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå