Civilix Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Jeg får internett av en lokal levrandør som bruker TDC Song sitt nett videre ut i verden, og jeg har problemer med å laste ned filer fra gamer.no når jeg er hjemme. Mener å huske at det en gang ble sagt at nedlastinger var begrenset til norske brukere, og derfor lurte jeg på om det muligens ikke er åpnet for de som sitter på TDC Song sitt nett. Jeg sitter på nettet *fjernet av meg* som kan spores til Notodden(hvor jeg bor) i Norge, så det er ikke noe tvil om at jeg er norsk. Og det er heller ingen brannmurer mellom min offentlige ip og omverdnen, brannmuren som jeg bruker til å beskytte lokalnettet mitt har jeg ikke satt noen nedlastnings begrensninger på. edit: glømte å si: feilen jeg får er timeout, det gjelder både direktenedlasting og bittorrent fra gamer.no. Endret 12. mars 2007 av Civilix Lenke til kommentar
mads Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Dessverre er det problemer for alle som sitter på TDC Song-nett mot våre nedlastningsservere. Dette fordi TDC Song ikke vil peere mot vår ISP, FastHost. Det vil da si at all trafikk mellom TDC Song-kunder og våre servere blir betraktet som utenlandstrafikk. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Ok, takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå