Admin'c Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 så på dagens tilbud og jeg trenger mer ram men er det noe å kjøpe for mitt hk støtter vel max pc2700? Ikke kjeft på meg er dere snille vet dere hater slike emner... Sorry, men jeg har bare lyst på det minnet sikle sikle... men 2200da... og asus sin suport er dessverrre stengt for dagen... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hovedkortet ditt støtter nokk ikke mer en 2700. Du kan ta høyere, men vil ikke kunne få utbytte av den ekstra hastigheten, ettersom rammen ikke vil opperere på mer en 333mhz. Kan også neve at hvis du har mer en 2 av rambrønnene okkupert vil den sette alle ned til 2100 på alle. Ergo, har du brukt 2, så må du ikke pjotte ram i den 3, da vil den sette alle til å opperere på 266mhz. Har samme HK som deg, og det stod i dukumentasjonen (til de som ville slakte meg på det). lykke til. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Så teit, tenkte med bios oppgraderinger og greier at det gikk bedre fordi kortet støtter 333mhz fsb og xp2800+... Jaja, man kan ikke være heldig med allt, blir vel nytt hk da... koster jo bare en tusenlapp Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 vell siste bios (1015)støtter nokk ikke mer en 2600+, offesielt i all fall. Men forvirrende nokk står det dette på suport siden deres: "Memory 3 x DDR DIMM Sockets Max. 3* GB unbuffered PC2700/PC2100/PC1600 non-ECC SDRAM Memory" Men samtidig ligger det ved en lapp, i alle fall på mitt hovedkort, med "last develepment notice" eller noe slikt om at det stiller seg tilbake til 2100 ved 3 brikker. Har ikke prøvd, men tror ikke de ville sagt det for gøy liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå