Gå til innhold

Spm. ang. album og størrelse på bilder.

Anbefalte innlegg

Jeg driver i denne stund å planlegger å lage en bok, hvor jeg putter mesterverka i.

Det skal være ei bok med mål: ca 20x30, og kanskje helst slik at når bildene er festet i boka, at man kan flytte på de. (Alltså ikke lim, men noe stapp der, kil der)

Mange bøker er jo på høykant, men de fleste mine bilder ligger med breisida ned.

Er dette et fett, at man må evt. snu boka for å se bilde skikkelig. Noen regler for dette?

Det skal være ei bok som jeg kan ha med nå jeg skal søke om deltidsjobb/lærlingeplass i studio/noe i den duren, altså litt proff.

Annbefaler dere et bilde på hver side eller kan man presse inn to?

Ser for meg ei på hver side, så man får inntrykk at at det er litt å gå på med tanke på forstørrelse. (Skal sikkert ha en ramme rundt bildene)

Synspunket noen?

Noen som har noen forslag til ei bok/album jeg kan kjøpe? (link på nett?)

Marius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du vil ha er vel egentlig en 'portfoliomappe' (vet ikke om dette er den korrekte betegnelsen).

Litt store plastlommer med svart bakgrunnspapp satt inn i en stor perm er jo et ideelt underlag for 20x30 bilder - lommene/bakgrunnen bør være da være en del større enn 20x30 synes jeg.

Regner med at kunstbutikker (altså som selger utstyr/materiell og ikke selve kunsten...) har slike ting. Mulig at f.eks. Binders har noe lignende også - jeg vet ihvertfall at de har i kontor/kunstmateriellavdelingen sin i Oslo sentrum da jeg har kjøpt slike der før. Kommer ikke på noe sted på nett sånn i farta - du kan jo prøve å ringe KEM (www.kem.no) de har masse som ikke er i nettbutikken deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...