4588pkdkrikue5c Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Heisann, For å partisjonere en disk i Partition Magic UTEN å miste det som er på den, gjør man hva? Jeg regnte med at jeg først måtte resize den disken jeg allerede har, og derretter lage en ny partisjon på det upartisjonerte området? Stemmer det? Mister jeg noe da? Det er svært viktig at jeg ikke mister noe. Jeg har nemlig noen meget viktige videoer på denne harddisken, men jeg må ha en ny disk jeg kan installere operativsystemer på. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Er det ikkje mogelegheit for å dele disken opp i to partisjonar med Partition Magic? Trur ikkje du treng å resize den fyrst. Eg satt iallefall ilag to partisjonar, utan datatap. Så då trur eg det skal gå fint "the other way around". Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 ...Det er svært viktig at jeg ikke mister noe.... 8115341[/snapback] Da sier det seg selv at du ikke bruker PM uten backup. Det finnes en haug med tråder her på forumet om mistet data ved bruk av PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå