CyMTeC Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Finnes det DVD brennere som kan kjøres på SATA I/O? Må det installeres noen drivere før den kan brukes isåfall? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det gjør det ja, jeg kjøpte denne når jeg byggde ny Vista PC: https://prisguiden.no/product.php?productId=42314 Hadde ingen problemer med å finne den i Vista, har ikke prøvd å brenne men regner med det gåt greitt når jeg skal prøve Ser de også har kommet med en Samsung SH-S183A som det har vært en test på en eller annen plass, husker ikke hvor, men tror det var her kanskje. Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Ok. Så eneste forskjellen er I/O måten Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ok. Så eneste forskjellen er I/O måten 8115318[/snapback] I/O måten? går utifra tilkoplingsmåten, ja tror det, kjører du Xp så er det selvfølgelig støtte for det (drivere) selv om Vista ga rette drivere til den jeg har, men har som sagt ikke testet Brenning. Jeg kan tilføye at jeg la inn Vista med denne spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå