Gå til innhold

Jeg fikk kontakt med PC'en, hvorfor?

Anbefalte innlegg

I dag morges slo jeg på pc'en, og da dukket det opp: Pocket PC i nærheten.

Jeg hadde ikke på bluetooth, var ikke koblet til nettverket eller noen ting. Noen som vet hvordan dette skjedde?

Ikonet på skrivebordet forsvnat riktig nok veldig fort, men pc'n fisket jo opp navnet på mobilen, så på en eller annen måte må det ha skjedd noe!

Noen som vet hva som kan ha skjedd? Skulle gjerne hatt trådløs kontakt med pc'en :) Har forresten en Bluetooth-knapp her, men det skjer ikke noe når jeg trykker på den....

-Godseieren

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har nok enten hatt på Bluetooth, i morges eller tidligere da info kan ha "Hengt igjen" (Men lite sannsynlig)

Opprett en BT COM port, åpne Activesync på PCen, File-Connection Settings og huk av for COM port nr du valgte. Så på PDA åpner du Start-Programs-Activesync-Menu-Bluetooth. Som regel litt mer enn dette. Hva slags PC og PDA har du?

I dag morges slo jeg på pc'en, og da dukket det opp: Pocket PC i nærheten.

Jeg hadde ikke på bluetooth, var ikke koblet til nettverket eller noen ting. Noen som vet hvordan dette skjedde?

Ikonet på skrivebordet forsvnat riktig nok veldig fort, men pc'n fisket jo opp navnet på mobilen, så på en eller annen måte må det ha skjedd noe!

Noen som vet hva som kan ha skjedd? Skulle gjerne hatt trådløs kontakt med pc'en :) Har forresten en Bluetooth-knapp her, men det skjer ikke noe når jeg trykker på den....

-Godseieren

8115103[/snapback]

Lenke til kommentar

Du har ikke programvare for "Hacking" av BT enheter på PCen din som overstyrer Av og På da? Du nevnte noe om at ingenting skjer når du trykker BT på..var d på PCen? noen blå LEDs som lyser der? Kan være at BT skrus på ved oppstart?

de kommuniserte ikke med infrarødt?

8116758[/snapback]

Nei..

8116864[/snapback]

Lenke til kommentar
Vel, BT på PDA må ha stått på og knappen på PCen funker nok! ;-)

Denne bluetooth knappen er på pcn, men det skjer absolutt ingenting når jeg trykker på den..

Har ikke noe bluetooth hacking program liggende :p

8126730[/snapback]

8132074[/snapback]

Skjer ikke noe når jeg trykker på den.. helt sikker... Men en gang i skuddåret lyser det en blåtann knapp på pc'n, noen måter å finne ut om det er blåtann på den?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...