eyvindeb Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har et problem med innstalleringen av The sims 2 seasons. Alt går glatt fram til spillet skal sjekke om den innstallerte versonen er oppdatert. Så kommer det bare meling om at oppdateringen var misslykket og innstallasjonen avbrytes... Hva kan være galt og hvordan kan jeg løse det? Takk for svar Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har du crack, så er det den som ødelegger. Evt. prøv å oppdater spillet før du legger inn expansion pakken. Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Jeg har et problem med innstalleringen av The sims 2 seasons. Alt går glatt fram til spillet skal sjekke om den innstallerte versonen er oppdatert. Så kommer det bare meling om at oppdateringen var misslykket og innstallasjonen avbrytes... Hva kan være galt og hvordan kan jeg løse det? Takk for svar 8115098[/snapback] last ned siste patch manuelt og instaler før du kjører expansion pack install. edit. hvis du bruker no cd crack må du legge tilbake orginal .exe for å instalere patch. Endret 9. mars 2007 av Malakai Lenke til kommentar
eyvindeb Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har et problem med innstalleringen av The sims 2 seasons. Alt går glatt fram til spillet skal sjekke om den innstallerte versonen er oppdatert. Så kommer det bare meling om at oppdateringen var misslykket og innstallasjonen avbrytes... Hva kan være galt og hvordan kan jeg løse det? Takk for svar 8115098[/snapback] last ned siste patch manuelt og instaler før du kjører expansion pack install. 8115368[/snapback] Okei Hvor finner jeg den patchen da? Ea.com? Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Jeg har et problem med innstalleringen av The sims 2 seasons. Alt går glatt fram til spillet skal sjekke om den innstallerte versonen er oppdatert. Så kommer det bare meling om at oppdateringen var misslykket og innstallasjonen avbrytes... Hva kan være galt og hvordan kan jeg løse det? Takk for svar 8115098[/snapback] last ned siste patch manuelt og instaler før du kjører expansion pack install. 8115368[/snapback] Okei Hvor finner jeg den patchen da? Ea.com? 8115481[/snapback] antakelig, eller på gamershell.com eller fileshack.com edit. vet ikke om no cd går under pirat, men jeg bruker det på samtlige spill jeg har for å slippe cd insert hele tiden. pain in the ass. Håper jeg ikke for advarsel igjen :/ Endret 9. mars 2007 av Malakai Lenke til kommentar
eyvindeb Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Nå har jeg innstallert patch til the sims 2 pets, osm er det siste før seasons... Men fikk den samme meldingen Lenke til kommentar
eyvindeb Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Nå var det fiksa Slurva litt med å legge inn orginalfilen før jeg oppdaterte tusen takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå