Gå til innhold

Fable 2 Demo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er forsiktig optimistisk på dette spillet. Alt høre ganske kult ut, og det virker som han fikser mange av problemene med Fable 1. Han er ganske ydmyk med den tidligere overhypingen hans også, så det virker som han har lært leksa.

Forresten, lest Penny Arcade-stripen om Fable 2?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
20070307.jpg
Lenke til kommentar
Når skal dette kommer ut forestten?

8118119[/snapback]

Tipper Fable 2 kommer i 2008 en gang. Ingenting som tyder på noe annet mener jeg.

8118164[/snapback]

ja, når man ser på den builden de hadde og vise til. Så er det tydelig at det er nødvendig med STORE endringer på det grafiske området. Så dette er nok ikke et høst spill for å si det sånn. Tror Microsoft holder seg til Halo i høst.

Lenke til kommentar

Jeg ble veldig imponert av presentasjonen hans.

Ja, han sikter høyt. Litt skuff med Fable 1, men B&W 1 og 2 var begge bra spill. Overveldende bra. Jeg gleder meg allerede til Fable 2 kommer ut. Jeg gleder meg til å prøve. Peter Molyneux har lidenskap, erfaring (mer enn ved Fable 1) og ressurser. Tror det skal litt til for at spiller flopper totalt.

Endret av ivellios
Lenke til kommentar

Ser meget lovende ut. Har vel stort sett ikke tenkt så mye på Fable 2 siden det ble offentligjort, med tanke på at det første ikke endte opp med å levere noe overveldende.

Men, som ble sagt tidligere her, han innrømmer at feil ble gjort. Samt at han helst vil unngå å havne i den posisjonen igjen. Så vi får håpe ting går som planlagt.

Etter å ha lest det som har dukket opp av info i det siste, og nå også sett in-game footage, som allerede ser lovende ut. Kan en ikke gjøre annet enn å glede seg.

De virkelig følelses ladede spill øyeblikkene er de jeg absolutt husker best og verdsetter mest. Så at dette er en av hoved punktene på agendaen får meg ikke akkurat til å sitre noe mindre av spenning. Hunden i seg selv virker jo allerede genial.

Endret av Amaranth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...